Autko kupiliśmy jak miało dwa lata, mamy je juz ponad 10 lat i tylko jedno co można napisac to, to ,że lepszego nie ma do miasta. Zużycie paliwa na poziomie 5,5- 6l/100km w mieście to jest według mnie dobry wynik przy dość dynamicznej jeżdzie. Jak to Toyota, przez te 10 lat zero awarii. Autko jest 4 osobowe lecz tak naprawde 3 dorosłe osoby pojadą i jedno dziecko , miejsce za kierowcą jest na tyle małe, że więksi wzrostem kierowy jak odsuną fotel do tyłu to z tylu nie ma miejsca na nogi, więc to bardziej jest 3+1. Jak się nikogo nie wozi z tyłu to siedzenia się cały czas złożone wtedy i jest bagażnik duzy. IQ jest szerokie, jest szersze niż III generacja Yarisa więc siedząc w środku nie odczuwa się, że to takie maleństwo, chyba że się odwroci i zobaczy ze zaraz jest tylna szyba. Ogólnie super autko, jeszcze jakby wersja EV była dostępna w Polsce lub europie to byłoby idealne autko.... może Toyota wróci do IQ w wersji elektrycznej bo to by był strzał w dziesiątkę.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Trochę za drogie w zakupie, nowy kosztował w 2009 ponad 65 tys zł, przy czym yaris kosztował najtansza opcja 39 tys zł. Więc zdecydowanie za drogi w zakupie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 VVT-i 68KM 50kW
[l/100km]