Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Corolla XII Sedan

infiniti, 8 miesięcy temu
Silnik 1.6 Valvematic Dual VVT-i 132KM 97kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 64 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota Corolla XII Sedan 1.6 Valvematic Dual VVT-i 132KM 97kW 2019-2020 - Oceń swoje auto
4,93
21% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
Idealne auto na miasto, jak również spokojną trasę bez szaleństw, przy niskim zużyciu paliwa które spowodowane jest niską dynamiką auta. Auto nie zachwyci jakością wykonania, czy wyciszeniem, ale wszystko jest nie odbiegające od konkurencji, wręcz przeciwnie, niektóre materiały miękkie i wysokiej jakości. Na uwagę zasługuje spalanie, które oscyluje w trasie 6, w mieście max 7,4L, co przeważyło dlaczego nie zakupiłem hybrydy. Mimo stosowania 2ch fotelików 15-36 dzieci mają sporo miejsca na nogi, jedyna wada- brak miejsca pomiędzy fotelikami. Co ważne zamierzam zamontować LPG, butla 67L podobno się mieści, więc tankować zamierzam rzadko a sam silnik to podobno najlepsza jednostka z hydrauliczną regulacją luzów i rozrządem na łańcuchu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Po kilku 300konnych autach, ten mulasty motor daje do myślenia że można jeździć 'z tłumem'. Zapewnia do miasta optymalne osiągi, do wyścigów się nie nadaje.
5,0
Skrzynia biegów
jest to dość krótka skrzynia 6 biegowy manual, chodzi bardzo precyzyjnie, klik klik. Do miasta idealnie zestopniowane, a auto mimo niewielkiej mocy ciągnie nawet jeśli zły bieg się wrzuci.
5,0
Układ jezdny
wygodne auto, mięciutkie, aż chce się jechać. Bardzo ładnie wybiera dziury, chyba dawno nie jeździłem autem o tak wygodnym zawieszeniem.
5,0
Karoseria
Karoseria opływowa, mi się podoba.
Komfort
5,0
Widoczność
bez większych zastrzeżeń, czujniki i kamery działają poprawnie, jedynie kamera cofania wyświetla obraz w jakości troszkę archaicznej, ale najważniejsze że funkcje spełnia.
5,0
Ergonomia
wszystko jest pod ręką tam gdzie powinno być. Jedyne do czego bym się przyczepił to brak regulacji podłokietnika. Mógłby się wysuwać i ustawiać na wysokość.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
działa poprawnie, nie rozumiem tylko dlaczego nigdy nie pamięta ostatniego mojego ustawienia...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przesiadłem się z chryslera pacifica 2020, więc z dużego autobusu, i nie narzekam na ilość miejsca. Jedyne zastrzeżenie to miejsce nad głową, osoby powyżej 180 będą miały ciasno. Auto nie jest wąskie ale ku górze się zwęża dając dziwne wrażenie bliskiego dachu. Dostęp do bagażnika mały.
4,0
Wyciszenie
z wyciszeniem nie było najlepiej było bo sam wyciszyłem matami maskę ( tu nie miałem wyciszenia wcale) oraz drzwi i podłogę. Po tej modyfikacji jeździ się bardzo przyjemnie a silnik słychać od ok 4 tyś obr.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto jest bezobsługowe i to było pierwsze kryterium przy zakupie.
5,0
Stosunek jakość/cena
udało mi się dość tanio zakupić auto, jako pewne, i tak służy. Zastanawiałem się nad hybrydą, ale zdecydowanie różnica w spalaniu jest nieadekwatna do ewentualnej wydanej różnicy w zakupie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak usterek dotychczas.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek dotychczas.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 Valvematic Dual VVT-i 132KM 97kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Corolla XII Sedan 1.6 Valvematic Dual VVT-i 132KM 97kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,50 zł
7,5
l/100km
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Corolla XII Sedan