Autko bardzo ładnie wygląda. Mnie bardziej za tą cenę odpowiadał Yaris z silnikiem 125 koni ale musiałby być biały i bez żadnych dodatków. Żona ma poprzednią wersję Aygo dlatego mamy bardzo duże porównanie. Irytujące w tym aucie jest ciągłe pikanie czegoś Jakby auto Miało się nazywać Pikachu. Nie wyjmiesz kluczyka pika. Kończysz jazdę pika i pojawia się komunikat żeby spojrzeć na tylne siedzenia. Ruszasz pika i pokazuje temperaturę . Nie ma możliwości wyłączenia na stałe systemu wspomagania kierowania chodzi o układ lta, który pika przy każdym przekroczeniu linii. Trzeba go po każdym uruchomieniu samochodu wyłączać. Aygo niby jest na bazie podłogi Yarisa ale wewnątrz czuć to tylko po szerokości natomiast z tyłu jest tak samo ciasno jak w poprzedniej wersji, troszkę większy bagażnik, natomiast całość wolnego miejsca została ulokowana z przodu pod maską między chłodnicą a silnikiem jest około 30 cm w przestrzeni. Gdyby kosztowało chociaż z 10 000 mniej to byłoby okej ale za tę cenę naprawdę Warto przemyśleć Yarisa z mocniejszym silnikiem w podstawowych kolorach.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przydałby się jakiś pośredni silnik ponieważ mamy rozrzut między 72 konie a 125 koni w yarisie a to jest bardzo dużo.
4,0
Skrzynia biegów
W porównaniu do poprzedniej wersji biegi wchodzą tak jakby na dwa razy ale może po kilkudziesięciu tysiącach się to wszystko ułoży.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Super choć słabo wyciszona
Komfort
3,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność z przodu bardzo kiepska z tyłu poprzez małe okienka i czarne
5,0
Ergonomia
Bardzo dobra
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Długo się nagrzewa zimą ale poprzednia wersja też tak miała.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń dla kierowcy i pasażera z boku okej natomiast z tyłu Jedynie dla dzieci.
2,0
Wyciszenie
Wyciszenie porażka! Przy samochodzie za te pieniądze zupełnie tak samo jak w poprzedniej połowę tańszej wersji słychać szum wiatru przy prędkości powyżej 80 km na godzinę no oraz" przyjemne" odgłos trzycylindrowego silniczka!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek jakość cena jest kiepska ze względu na słaby silnik i kiepskie wyciszenie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
, na razie brak awarii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy tak małym przebiegu brak awarii
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 VVT-i 72KM 53kW
[l/100km]