Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Avensis III Wagon

dr_an, 15 lat temu
Silnik 2.2 D-4D 150KM 110kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Avensis III Wagon 2.2 D-4D 150KM 110kW 2009-2011 - Oceń swoje auto
4,85
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Jak na razie super!! Fajny wygląd, dużo miejsca, dobre prowadzenie, super dodatki, dużo gadżetów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wysoka kultura pracy, dynamiczny zapewnia przy depnięiu niezłe przyśpieszenie. Musze się kontrolować bo 160km/h dość szybko się przekracza.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą lekko, precyzyjnie. Troszkę musiałem się przestawić na sposób właczania wstecznego. W ekonomicznej jeździe pomaga wskaźnik zmiany biegów. Mile zaskoczył mnie tempomat, i zaczynam trochę żałować że nie mam automatu.
5,0
Układ jezdny
Auto wyraźnie twardsze, co odczuwa się na nierównych nawierzchniach. Auto prowadzi się pewnie. Jest zaskakująco zwrotne!! Przy szybszej jeździe wyróznia się bardzo dobrym prowadzeniem w zakrętach. Swój pazur pokazuje, jeśli zdarzy Ci się ostre najechanie w ciasny zkrę. Doskonale BRAVO. Troszę obwawiałem się modelu Prestige z 18 calowymi felgami(za niski profil na nasze drogi ?) i wybór padł na 17 calowe
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dość dobra z przodu. Kompromis agresywnego wyglądu i dynamicznej jak na kombi sylwetki powoduje słabszą widoczność z tyłu, zwłaszcza w przypadku przyciemnianych szyb. Ja wziąłem model z kamerą cofania i to rekompemsuje słabą widoczność przy cofaniu.
5,0
Ergonomia
Wszysko w zasięgu, dopracowane, dobrze wykończone. Sterowanie komputerem, radiem, telefonem również głosowe z poziomu kierownicy. Bardzo przydaje się do CB radia wtyczka w schowku pod łokciem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko ciepło i szybko zimno. Bez problemów z parowaniem szyb. Klima dwustrefowa dobrze się spisuje, zwłaszcza gdy moja Pani ma inne oczikwania co do temperatury. Wentylacja dobra, może nawet za dobra, bo szybko dostają się zapachy otoczenia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest dużo, można czuć się swobodnie. Duże możliwości ustawienia, fotela kierowcy i kierownicy.
5,0
Wyciszenie
Silnika praktycznie nie słychać, słyszę go dopiero przy mocniejszym wciśnięciu pedału \"gazu\". Do 160 km/kn naprawdę cicho. Głośno sie robi dopiero pow. 180 km/ godz..
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie zależy w najwiekszym stopniu do stylu jazdy, bardzo możliwe że przy spokojnej jeździe na trasie można zmieścić się poniżej 5.0 /100. Ostre przyśpieszenia, agresywne wyprzedzanie szybko powodują wir w zbiorniku. Przy \"sportowej\" jeździe zbliżam się do 7.0 Ekonomiczność obniżyłem przez wysokie ceny przeglądów serwisowych..
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak na razie super!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie super! Po przestawieniu się na system bezkluczykowy (super! koniec z szukaniem), używanie kluczyka w innym samochodzie jest mocno denerwujące. Wysoko oceniam system AFS, tempomat i wszystkie automatyzmy. Mając chip w kieszeni, dotnięcie klamki otwiera drzwi, naciskasz sprzegło i wciskasz przycisk START, auto odpala właczają się swiatła i wszystko inne..i zostaje tylko zapięcie pasów..
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie za wcześnie, trochę na wyrost dałem, może przez zaufanie do poprzedniego auta, które nie zawiodło mnie przez 220 tys. (bez usterki!)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 D-4D 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Avensis III Wagon