Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Superb III Kombi

Świerszcz, 2 lata temu
Silnik 2.0 TDI 150KM 110kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 135 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Skoda Superb III Kombi 2.0 TDI 150KM 110kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Cena do wyposażenia można mieć limuzynę na full opcji za ułamek ceny audi BMW czy mercedes
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Cieknąca chłodnica EGR Cieknąca chłodnica kolektora dolotowego Słaby rozrzad
5,0
Całokształt
Moja superb jest wyposażona na maxa kamery, automatyczne parkowanie, GPS, ogromną w środku, dobry komfort jazdy
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik 2.0tdi z DPF oczywiście rozrząd w tych autach jest wadliwy jak pompa wody, czy rolka napinacza, nie ma szans żeby wytrzymał 210tys po rozrząd wymieniałem przy 120tys i miał już dość rolki i pompa szumiały, pasek też był w nie najlepszej kondycji, jeżeli zamierzasz kupić diesla to od razu do wymiany rozrządu wraz z pompą wody, pompa wody oczywiście jest elektryczna, chłodnica EGR cieknie trzeba mieć to na uwadze jeżeli ubywa płynu chłodzącego są 3 przypadki, cieknąca chłodnica EGR, chłodnica kolektora dolotowego-tak w kolektorze dolotowym jest chłodnica, pompa wody cieknie lub się zawiesza i dochodzi do przegrzania silnika
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów manualna nie ma z nią żadnych problemów ale sprzęgło po 135tys już daje znać o sobie nie jest najtrwalsze, oczywiście olej w skrzyni zmieniany co 50tys lub 48mcy
2,0
Układ jezdny
Układ jezdny hmm zawieszenie samo w sobie jest komfortowe tuleje i inne podzespoły ok, ale amortyzatory tj tragedia po 100tys 2 tylne amortyzatory wylały, przy 133tys 2 przednie amortyzatory do wymiany, amortyzatory są firmy ZF ale nie łudzić się że wytrzymają dłużej jak 100tys Auto nie jest użytkowane w Polsce tylko w UK więc drogi dużo lepsze jak w pl ale amortyzatory to porażka w tym aucie
5,0
Karoseria
Nie mam zastrzeżeń jak na razie Jedyny mankament to centralny zamek mikrochip siada w drzwiach kierowcy i dzwinotwieraja się losowo raz otworzy 3 drzwi pasażera a kierowcy trzeba otwierać od wewnątrz raz na odwrót
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność i parkowanie bardzo dobra, dobre duże lusterka
5,0
Ergonomia
Wnętrze jest przepastne w wersji kombi ogrom miejsca w srodku
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajne, szybko się nagrzewa szybko też schładzania
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Układ fotela kierownicy bez najmniejszego problemu każdy znajdzie swoją pozycję czy ma 2m czy 1.5m Ogrom miejsca dla pasażerów z tyłu
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie na 4 nie ma rewelacji, z racji tego że jest to auto premium oczekuje się czegoś wiecej
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżeli jesteś mechanikiem i zrobisz, naprawisz samemu ceny jak to w vagu przystępne ani duże ani małe, do tego jeżeli wiesz gdzie są usterki i potrafisz je naprawić to utrzymanie jest spoko, jeżeli nie jesteś mechanikiem to to auto przysporzy ci wiele problemów ale to już bez znaczenia czy masz superb octavia golf czy pasat wszystkie mają te same usterki ten sam silnik zawieszenie itd
4,0
Stosunek jakość/cena
Za wyposażenie tego auta daje 6 bo mamy full opcje za ułamek ceny np mercedesa BMW czy audi biorąc pod uwagę jakie ja posiadam wyposażenie czyli siedzenia elektryka pamięć skuta kamery cofania aktywny tempomat bi xseno GPS automatyczne parkowanie i wiele wiele innych
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Centralny zamek Elektryczna klapa bagażnika Czujniki parkowania
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak napisałem wcześniej Słaby rozrząd - wadliwe pompy wody i rolki napinacza szumią nie wytrzymują więcej jak 100-120tys Słaba jakość amortyzatorów max 100tys bez wożenia ciężarów normalne użytkowanie jestem tym rozczarowany Cieknąca chłodnica EGR Cieknąca chłodnica kolektora dolotowego Cieknąca pompa wody (rzadko) Usterka centralnego zamka a mianowicie zamka master znajdującego się w drzwiach kierowcy raz działa poprawnie raz otwiera tylko 3 drzwi raz otwiera 2 drzwi i to losowo nie domyka klapy bagażnika (elektryczna)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Skoda Superb III Kombi 2.0 TDI 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
6,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Skoda Superb III Kombi