Szukaj

Ocena kierowcy - Seat Tarraco SUV Plug-In

Adbur, 3 lata temu
Silnik 1.4 e-HYBRID 245KM 180kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Seat Tarraco SUV Plug-In 1.4 e-HYBRID 245KM 180kW 2021-2022 - Oceń swoje auto
4,93
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Rewelacyjna współpraca silnika elektrycznego i spalinowego - prawdziwa hybryda.
Zawieszenie : Dcc w pełni zasługuje na zaakcentowanie.
Karoseria : Ładna linia nadwozia z czarnym kolorem oraz brakiem oznaczenia modelu na tylnej klapie przyciąga wzrok przechodniów.
5,0
Całokształt
Komfortowe zawieszenie (w standardzie dcc). Codzienne użytkowanie auta powoduje uśmiech na twarzy z każdorazowym zasiadaniem za kierownicą.
Wrażenia
5,0
Silnik
Super współpraca pomiędzy elektrykiem a 150 konną spalinowką. Spalanie od 2L (jazda hybrydowa po mieście z w pełni naładowanymi akumulatorami) do 13L na rozradowane baterii i 160km/h na „niemieckiej” autostradzie.
5,0
Skrzynia biegów
DSG - nie trzeba chyba nic tutaj dodawać. Skrzynia ma swoich zwolenników jak i przeciwników (ja należę do tych pierwszych).
5,0
Układ jezdny
Każdy znajdzie coś dla siebie wybierając z menu komputera pokładowego (komfort, sport czy ustawienia indywidualne).
5,0
Karoseria
Hiszpański temperament :) - tiguan allspace ze znaczkiem „S”.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Auto bardzo dobrze współpracuje ze mną jako głównym użytkownikiem. Idealna skórzana tapicerka z regulacją lędźwiową odcinka kręgosłupa w każdym możliwym kierunku. Dla mnie to bardzo ważne, ponieważ jestem po operacji kręgosłupa-długotrwała podróż nie spowodowała zmęczenia ani bólu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super - możliwość sterowania klimatyzacją z „komórki”. Idziesz w upalny dzień na zakupy i 5 minut przed wyjściem z galerii uruchamiasz telefonem „klimę” aby schłodziła wnętrze. Klima 3 strefowa też pozytywnie wpływa na komfort pasażerów. Ogrzewanie i klimatyzacja działają w oparciu o silnik elektryczny - stojąc w korku nie istnieje potrzeba włączania silnika spalinowego do schłodzenia/ogrzania wnętrza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wielkie auto-473cm długości to musi być przestrzeń dla kierowcy i pasażerów. Przetestowana trasa Szczecin-Warszawa w 4 osoby - bez uwag pasażerów a dla mnie jako kierowcy wygoda i relax za „kółkiem”.
5,0
Wyciszenie
Jest ok - w porównaniu do poprzedniej ateci jest dobrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie wokół domu z naładowanymi bateriami od 2 do 4 litrów. Codziennie robię odcinki 120-170 kilometrów - spalanie 6-7litrów.
4,0
Stosunek jakość/cena
200tys pln - można rozważyć coś innego ale z auta jestem bardzo zadowolony.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przejechane 2100 kilometrów - bez uwag i „żółtych” kontrolek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za mały przebieg aby coś stwierdzić :)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 e-HYBRID 245KM 180kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
2,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Seat Tarraco SUV Plug-In