Szukaj

Ocena kierowcy - Rover 200 III

Pstrąg, 11 lat temu
Silnik 1.4 Si 103KM 76kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 210 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Rover 200 III 1.4 Si 103KM 76kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
4,69
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Kto by się spodziewał takiej amortyzacji w zwykłej osobówce. Nie odczuwam w tym autku w ogóle polskich dróg. Trzeba naprawdę solidnej wyrwy w drodze żeby coś stuknęło. Koniec ze slalomami na jezdni.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : poszło kilka bezpieczników, szybka i tania wymiana
Inne : 2x wybite tuleje rozrusznika
5,0
Całokształt
Przy kilkunastoletnich samochodach trudno ocenić całokształt. Każdy egzemplarz przeszedł swoje i jest zupełnie inny. Na pewno pozytywnie: spalanie w stosunku do mocy, wygląd na zewnątrz i wewnątrz, widoczność, zawieszenie i prowadzenie, wyróżnia się. Minusy: mało miejsca dla pasażerów ale jeśli ktoś chce wozić drużynę piłkarską polecam minibusa. To autko miało być niewielkie!
Wrażenia
4,0
Silnik
Do 4 biegu bestia, na 5 zaczyna się ociągać ale być może wina leży akurat w moim silniku. Zrywny, równo pracuje, współpracuje z kierowcą.
5,0
Skrzynia biegów
Zero zastrzeżeń, najlepsza skrzynia z jaką miałem do czynienia w używanym samochodzie, a trzeba pamiętać, że samochód ma 14 lat.
5,0
Układ jezdny
Wyśmienicie trzyma się drogi. Brak szarpania na zakrętach. Delikatna praca kierownicą, skręca na centymetry, parkowanie to przyjemność.
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko super ale do tylnej szyby trzeba się przyzwyczaić, bardzo wąska w pionie.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy silniku 1,4 16V wystarczy 5 min na postoju żeby w środku zrobiło się przyjemnie ciepło, nawet przy sporym \'minusie\' na dworze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest to małe autko więc nie można mu zarzucić braku miejsca. Tak został skonstruowany. Przestrzeń dla kierowcy 9/10, dla pasażerów trochę gorzej.
5,0
Wyciszenie
W środku słychać tylko pomruk 16V silnika. Jak na samochód z lat 90 nie ma się do czego przyczepić.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ani mało ani dużo. Nie jest to matiz ani tico. Jeśli ktoś chce mieć dynamiczne auto przy niewysokim spalaniu w stosunku do mocy to strzał w 10.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nieprzyzwoicie niedrogi samochód. Trudno ocenić na jaki egzemplarz się trafi, przed zakupem polecam 2 razy przejrzeć samochód od kół po dach.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2x wybite tuleje w rozruszniku (w tym drugi raz z winy mechanika). Cała naprawa 80 zł (druga gratis bo wina mechanika). Dwa spalone bezpieczniki (wymiana - 2 min).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak żadnych poważnych usterek... na razie. Autko w moim posiadaniu niecały rok.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Si 103KM 76kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Rover 200 III

Liczba wpisów: 29

Rover 200 III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Rover 200 III