Inne
: wyciszenie - na asfalcie super, trasa ujdzie - chyba, że mocno wieje.
W moim egzemplarzu - trzeszczy środkowa konsola // strasznie
4,0
Całokształt
Wersja Intense - Stylistyka, łatwość wsiadania, miękkie elementy, wyświetlacz LED 7', 3 tryby pracy silnika - MULTI SENCE (zrezygnowałem z kamery cofania i 360' na rzecz trybu SPORT). Wybór podświetlania boczków drzwi, hamulec automatyczny, kluczyk bezdotykowy, składane lusterka, światła LED przód-tył, czujniki tył, wyświetlacz na środkowej konsoli z ANDROID AUTO po podłączeniu smartfona z Android 10 - rewelacja.
Podstawowy Captur ZEN - posiada na pokładzie elektryczne wszystkie szyby, poduszki powietrzne wraz z kurtynami, aktywny system wspomagania hamowania z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów, rozpoznawanie znaków drogowych, system utrzymywania pasa ruchu (swoją drogą niezwykle irytujący, działający kiedy chce, a trudny do sprowokowania), system wspomagania nagłego hamowania, system wspomagania ruszania pod górę, czujnik zmierzchu, manualną klimatyzację z nawiewem również z tyłu, podgrzewane lusterka boczne, a nawet – uwaga – światła Full LED Pure Vision.
Wrażenia
5,0
Silnik
W trybie ECO muł bagienny - ale po przejściu na SPORT całkiem całkiem jak na 100KM. Tylko w tym trybie jeżdżę
5,0
Skrzynia biegów
Manual - 5 biegów - ok
5,0
Układ jezdny
3 rodzaje trybu pracy kierownicy comfort/regular/sport
5,0
Karoseria
Pokryty na bank jakiś środkiem. Po trasie, myjni itp wciąż błyszczy mimo, że go nie wycieram
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie OK
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Poprawna - dodatkowo na tył
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Idelnie
3,0
Wyciszenie
No i tu lipa - nowe auto a trzeszczy strasznie środkowa konsola gdy jadę po kostce (plastiki), coś trzeszczy na wysokości słupków lewy od kierowcy i prawa strona od pasażera (wydaje mi się, że szyba-uszczelka). Będzie sprawdzane przez serwis :) Trzeszczą oparcia jak się wiercę - po podniesieniu ok 1cm zagłówka w górę - ok (cicho).
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeszcze nie wiem
5,0
Stosunek jakość/cena
W tym przedziale, wyposażeniu i w cenie ponad 85000 wersja Intense - ok
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie OK
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 TCe 100KM 74kW
[l/100km]