Silnik
: niesamowite osiagi ponizej 5s do 100 i 13,2 na 400 metrow robi wrazenie, fantastyczne auto do driftu
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Posiadam wersje 490 KM sygnowana przez AEM
Najcudowniejszy dzwiek na swiecie....
4,0
Skrzynia biegów
B&M Sport shifters zalozona w USA 6 biegow
4,0
Układ jezdny
18\" felgi firmy Hello 245/40/18 tyl i 235/40/18 przod, seryjnie belki rozporowe przedniego i tylnego zawieszenia, wachacze na 4 kolach
Komfort
3,0
Widoczność
male lusterka, tylni spoijler zaslaniajacy widok do tylu
4,0
Ergonomia
zabojcze siedzenia kubelkowe z logo GTO
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
swietna opcja odparowywania szyby przedniej, kilka sekund i para znika
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca jak w limuzynie choc tylko dla 4 osob ale za to kubelki z tylu rowniez
5,0
Wyciszenie
oprocz pomruku silnika i toczacych sie opon cisza...do 200 nic nie zaglusza jazdy i nie wymaga podnoszenia glosu w rozmowie z pasazerem
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tylko zeby nie to spalanie, choc kupujac takie auto nie powinno sie mowic o ekonomicznej jezdzie to po prostu fruwa , BMW M3 daleko zostaje w tyle a brak ogranicznika predkosci kusi do sprawdzenia predkosci max.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak dotychczas nic nie nawalilo, wszystko dziala brez zarzutu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 6.0 i V8 16V 405KM 298kW
[l/100km]