Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 308 II SW Facelifting

MaciekZ, 3 lata temu
Silnik 1.5 BlueHDI 130KM 96kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 308 II SW Facelifting 1.5 BlueHDI 130KM 96kW 2018-2021 - Oceń swoje auto
2,29
44% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : raczej na minus
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : b/d auto ma przejechane 780km
2,0
Całokształt
Na minus, cieszę się że nie jestem właścicielem tego auta a tylko użytkownikiem
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik słaby, głośny. Wcześniej jeżdziłem Octavią 1.6 tdi (105ps), focusem 1.5cdti (130ps). Poprzedniki dynamiczniejsze i bardziej elastyczne
1,0
Skrzynia biegów
twarda, biegi wchodzą głośno i ciężko. Lewarek zmiany biegów na każdym z 6 biegów ma luzy po 1cm na każdą ze stron
3,0
Układ jezdny
przy niskich prędkościach precyzyjny i delikatny. Przy wyższych robi się niebezpiecznie, auto jest wrażliwe na każdy dotyk kierownicy. Kierownica niestety ale nie utwardza się w cale przy szybszej jeździe
3,0
Karoseria
drzwi kierowcy zamykają się tylko jak się porządnie nimi walnie.
Komfort
3,0
Widoczność
Wycieraczki nie dochodzą do końca słupka, przy śniegu i dużym deszczu ogranicza to widoczność
2,0
Ergonomia
auto budżetowe, ale cena już nie
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
przeciętnie, dmucha i grzeje
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla osoby 177cm mało miejsca na nogi, małe dziecko za kierowcą w foteliku nie ma co zrobić z nogami :(
2,0
Wyciszenie
przy 160km/h autostradowej jeździe robi się głośno
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na szczęście to auto w leasingu, pali względnie dobrze
2,0
Stosunek jakość/cena
przeciętnie, octavia w ambition oferuje więcej miejsca, lepsze plastiki i lepsze wyciszenie
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nowe odebrane auto z salonu, kierownica krzywo nasadzona, materiał (czarny) na drzwiach wyciera się na jasno po przebiegu 200km, pedały sprzęgła, hamulca i gazu mają poprzeczne luzy (wychylają się po 1cm na lewo i prawo!); plastiki niskiej jakości, a ich spasowanie pozostawia wiele do życzenia (można się zaciąć). Podłokietnik to porażka - brak możliwości zaciągnięcia ręcznego hamulca przy wysuniętym do przodu podłokietnikiem. Cupholder nawet nie dla dziecięcego napoju - nie wejdzie butelka 0,33l wody
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
n/d

On - zużycie paliwa dla silnika 1.5 BlueHDI 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 308 II SW Facelifting 1.5 BlueHDI 130KM 96kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
5,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 308 II SW Facelifting