Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Vanette III

stan2300@tlen.pl, 15 lat temu
Silnik 2.3 D 75KM 55kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 156 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Nissan Vanette III 2.3 D 75KM 55kW 1995-2001 - Oceń swoje auto
2,69
35% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : paliwozerne toczydlo, ale jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi to co ma
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : awarja serwa jest mozliwosc naprawy we wlasnym zakresie
Układ elektryczny : wypracowanie sie wieloklina pompy prozniowej powoduje specyficzny chalas
Karoseria : konrola czasowa zamkow dolnych drzwi lylnych koniecznosc przesmarowania
2,0
Całokształt
brak konserwacji podwozia niektore z elementow wewnatrz samochodu sa z surowej blachy nawet nie pomalowane podkladem, szybko koroduje auto pod spodem glosna praca slaba dynamika zle dobrane przelozenia jednym slowem toczydlo brak mozliwosci zakupu ksiazki obslugi i napraw posiadaja tylko serwisy w wersji angielskiej
Wrażenia
3,0
Silnik
malo elastyczny na wyzszych przelozeniach ze wzgledu na umieszczenie silnika promieniowanie ciepla do wnetrza samochodu ,bardzo glosny przy ponad 100km\\godz.zbyt mala moc przy tej pojemnosci,zbyt duze zuzycie paliwa nawet przy delikatnej jezdzie ok\\10\\100km silnik gorke czuje chociaz kierowca jej jeszcze nie widzi porownanie do stara 28 zachowywal sie podobnie
3,0
Skrzynia biegów
zbyt krotkie przelozenia na niskich biegach
3,0
Układ jezdny
moja wersja jest 8 osobowa -twarde zawieszenie i glosna praca przedniego zawieszenia mozna porownac do zuka
Komfort
4,0
Widoczność
widodznosc i rozstawienie luster dobre
3,0
Ergonomia
brak regulacji siedzenia kierowcy w pozycji gora dol
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
za mala wydajnosc wetylatora nawiewu co powoduje ze przy promieniowaniu ciepla od silnika w aucie robi sie bardzo cieplo na dodatkowa izolacje kabiny od silnika nie ma miejsca
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bardzo drogie czesci nakretka polosi 60zl czujnik poziomu paliwa 1250zl mala dostepnosc czesci uzywanych
3,0
Stosunek jakość/cena
jakie auto takie pieniadze moj byl skladany w holandii i nosi nazwe nissan europe a ze u nas jest ta marka jeszcze nie znana zarejstrowali go w urzd.jako wanette bo faktycznie jest to to samo tyle ze z cargo zrobili 8 osobowe
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zassanie oleju przez serwo z pompy prozniowej co skutkuje brakiem wspomagania hamulcow gdyz puchnie przepona serwa jednakze jest mozliwa naprawa bez koniecznosci kupowania nowego serwa.na osi pompy prozniowej powinien byc wstawiony pierscien typ oring wytlumiajacy drgania wirnika pompy,ktore prowadza do wypracowania sie wieloklina a to wymaga juz wymiany alternatora

On - zużycie paliwa dla silnika 2.3 D 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Vanette III