Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Patrol IV

Przemek, 5 lat temu
Silnik 2.8 Di 129KM 95kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 380 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Nissan Patrol IV 2.8 Di 129KM 95kW 1997-2000 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Jeśli Nissan Patrol To tylko z silnikiem 2,8 i elektoniczna pompa paliwa . Auto ładnie się zbiera już od 1600 obrotów ,Spalanie na oponach 33 cale w trasie 10L przy 100 km\h, w mieście spala 13-14L .Przestrzegam przed silnikami 3.0 prod.Renault które zacierają sie na 4 panewce lub na czwartym cylindrze wypala się dziura w tłoku i żaden zakład mechaniczny nie chce naprawiać takiego cuda.Przestrzegam też przed wszystkimi możliwymi przekładkami innych silników takich jak np.sławetny 4,2 Nissana .Ponoć silnik jest ok pod warunkiem kupna auta w orginale ,o które niezwykle ciężko, większość z nich to auta militarne bez abs i srs .Często służyły w armi a jak wiadomo tam sie auta wykorzystuje i się ich nie oszczędza.Silnik Patrola 2,8 jest 6 cylindrowy z dużym zapasem ukrytej mocy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jedyny silnik godzien polecenia. Oby się nie przegrzewał zadbaj o układ chłodzenie.
5,0
Skrzynia biegów
5-cio biegowa skrzynia jest jak najbardziej ok.
5,0
Układ jezdny
Przewymiarowany układ jezdny znosi bez przeróbek opony rozmiaru 33 cale .
4,0
Karoseria
Rdza się kryje na ramie i budzie . Aby jej było jak najmniej szukaj auta w dobrym stanie i sprawdzaj sumniennie . Jeśli sie pojawi walcz z rudą .
Komfort
5,0
Widoczność
Wysoka pozycja za kierownicą i duże szyby przyczyniają sie do dobrej widoczności.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.Mimo 19 lat rewelacyjna ergonomia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto nagrzewa się szybko zimą ,posiadam wersję z dodatkową nagrzewnicą .Wentylacja dzięki zamontowanej klimatyzacji i klimatronikowi jest super, zadajesz temp. taka jaką potrzeba.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu jest rewelacja ,przestrzeni aż nadto ,dużo schowków itp.Nadmienię że opisuję wersję long.
5,0
Wyciszenie
W porównaniu do wersji y60 lub innych Jeepów - nie ma porównania.Jesteś całkowicie odcięty od otoczenia .Przemierzasz często bezdroża i nie dochodzą niepokojące dźwięki.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trochę pali ,trochę części z racji wieku wymaga wymiany .Nie porównywać do Jeepa lub innych nie Japońskich aut .Patrol przy innych jest bez obsługowy!
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobre auto musi kosztować. Problem w tym że na rynku aut używanych mało jest Patroli zadbanych ,wiekszość z nich to dojeżdżone trupy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy zadbanym egzemplarzu nie ma takich.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy zadbanym egzemplarzu tylko drobne usterki .

On - zużycie paliwa dla silnika 2.8 Di 129KM 95kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan Patrol IV 2.8 Di 129KM 95kW
Średni koszt przejechania 100 km
62,00 zł
15,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan Patrol IV