Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Leaf II Hatchback

Mateusz, 4 lata temu
Silnik Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan Leaf II Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW 2017-2022 - Oceń swoje auto
4,79
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Komfort użytkowania
5,0
Całokształt
Świetne auto! Pojemne, wygodne z wystarczającym zasięgiem na codzienne użytkowanie. (realnie 300 km po mieście, 200km w trasie). Ładuje z gniazda i na szybkich ładowarkach. Przy moim przebiegu 1 ładowanie wystarcza na 3 dni jazdy. Jakość wykonania na poziomie VW. Świetna funkcja E-pedal. (pedał gazo - hamulca). Polecam każdemu jako auto na co dzień jeśli nie robisz więcej niż 200 km. W zakresie baterii nie odczułem żadnych problemów związanych z chłodzeniem powietrzem baterii. Minusy kiepskie dywaniki - wymieniłem na inne, za krótki podłokietnik bez regulacji, słaba aplikacja, brak możliwości ograniczenia ładowania do 80%, system multimedialny archaiczny jak na dzisiejsze czasy. (można korzystać z google)
Wrażenia
5,0
Silnik
Szybki i cichy jak to w elektryku. Wystarcz raz się przejechać, żeby nie wrócić do auta spalinowego. Świetna funkcja e-pedal jeździsz bez używania hamulca, auto odzyskuje energię z hamowania i samo się zatrzymuje. Auto dynamiczne i szybkie. W mieście spalinówki nie maja szans. Jeździ się świetnie - zwinne i szybkie atuo.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzyni w zasadzie nie ma. jest dżojstik. Działa sprawnie i szybko.
5,0
Układ jezdny
Auto bardzo komfortowe. Zawieszenie zestrojone przyjemnie. Jest komfortowo ale z wyższymi prędkościami nie ma problemu.
5,0
Karoseria
Wygląd budzi kontrowersje jednym się podoba innym nie.
Komfort
5,0
Widoczność
Duża przednia szyba. Z tyłu też daje radę. Kamery w wyposażeniu podstawowym.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. To mój pierwszy nissan wiec musiałem się go nauczyć. Obsługa prosta i intuicyjna. Nawigacja jak dla mnie jest przestarzała. Aktywny tempomat działa bez problemu, systemy bezpieczeństwa spełniają swoją funkcję. Zagapiłem się kiedyś i auto wyhamowało samo !
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj duży pozytyw. Auto posiada pompę ciepła. Chłodzi i grzeje dużo szybciej niż klasyczne ogrzewanie w spalinówce. Nie zużywa dużo energii (około 15 km z zasięgu). Super funkcja włączenia ogrzewania lub chłodzenia z aplikacji w telefonie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu znowu duży pozytyw. Auto ma naprawdę sporo miejsca. 2 foteliki mieszczą się bez problemu, przy rozstawieniu ich na boki, żona od biedy też się zmieści. Dla kierowcy miejsca sporo. Moim zdaniem auto wielkości golfa. Bagażnik spory spokojnie można wybrać się na urlop z 2 dzieci.
4,0
Wyciszenie
Jest cicho jak to w elektryku. Przy wyższych prędkościach słychać szum powietrza i opony, ale jest przyzwoicie (w moim BMW jest lepiej).
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kosztów utrzymania w zasadzie nie mam. Ładuje za darmo w domu z fotowoltaiki, w mieście na darmowych ładowarkach. 1 serwis to wymiana tylko filtra przeciwpyłkowego.
5,0
Stosunek jakość/cena
Zawsze mogło by być taniej, ale uważam że obecnie to elektryk w najlepszym stosunku jakość cena. W tej cenie można kupić corse lub 208. Problem w tym, że to auta o wiele mniejsze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na chwilę obecną tylko dywaniki, które po roku wyglądają jak szmaty - wymieniłem na inne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
obecnie awarii brak.

Zużycie prądu dla silnika Elektryczny 40kWh 150KM 110kW

Średni zasięg
257 km
Średni maksymalny zasięg
300 km
Średni minimalny zasięg
200 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
270 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
16,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
8,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
0,4 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Leaf II Hatchback