Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Leaf II Hatchback

Piotr, 4 lata temu
Silnik Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan Leaf II Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW 2017-2022 - Oceń swoje auto
4,86
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Kupiłem wózek na dojazdy do biura a mam niecałe 8 sek do setki... i ta cisza..
5,0
Całokształt
Na dojazdy z podwarszawskiej wsi do centrum miasta za**biste auto. Super ciche, przyklejone do drogi, pierwszy ruszam ze świateł, z zielonymi tablicami popylam po buspasach, nie płacę w parkomatach. W garażu ładowarkę mam krakowskiej firmy co prąd bierze z 2 faz więc przez ok 7h w nocy ładuję do pełna. I do tego nawet nie licząc że część pradu mam na fotowoltaice płacę tylko 10 zl za 100km.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy automat a wdusza w fotel przy przyspieszeniu bez żadnego szarpania czy turbodziury... Radocha...
5,0
Skrzynia biegów
Tylko 2 biegi są: do przodu lub do tyłu...
5,0
Układ jezdny
Jak gokart przyklejony do drogi..
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Jest kamera jak z "lotu ptaka" więc na parkingu wszystko widać...
3,0
Ergonomia
I tu mam zastrzeżenia: Fotel za wąski i za niski dla tyłka 100kg faceta 1,88 cm. Dla drobnej żony ok. Na miasto jakieś 1h jazdy spokojnie dam radę ale nie chciałbym jechać np. nad morze 6h... Wysoki próg załadunku całkiem sporego bagażnika.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Pompa ciepła super działa. Po przejechaniu 1 km jest ciepło. A można tak nastawić jak jeszcze stoi podpięty do prądu w garażu aby np. w dni robocze o 7.50 rano bylo np 20 C w środku...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Luzik
5,0
Wyciszenie
Tylko wiatr i szum opon słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wychodzi niecałe 10 zł za 100km przy G11 na początku 2020.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 102 tys netto w leasingu na firmę- ok.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
500km raptem przejechał więc nie wiem jeszcze
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
J.w.

Zużycie prądu dla silnika Elektryczny 40kWh 150KM 110kW

Średni zasięg
200 km
Średni maksymalny zasięg
200 km
Średni minimalny zasięg
200 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
200 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
20,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
7,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
2,0 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Leaf II Hatchback