Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

WojtekS2008, 3 lata temu
Silnik 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 210 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Duże pakowne auto
Przeniesienie napędu : Daje dużą dozę poczucia bezpieczeństwa, w zimie super
5,0
Całokształt
Jest to bardzo dobry samochód, ocena jest subiektywna bo jestem fanem niemieckiej motoryzacji, stąd mniej pozytywne... ale tylko emocje. Auto można nazwać asystentem. Niezawodny, pakowny, niebrzydki, dający pewność że wyjedziesz ze śniegu czy pod górę i że zawsze dojedziesz z punktu A do punktu B. I to właśnie jest to co mi w nim brakuje. Małe emocje z prowadzenia, po prostu siadasz, jedziesz i jesteś spokojny ale jak się chcę prowadzić samochód i czuć drogę to nie najlepsza propozycja. Stąd w moim garażu są dwa auta a Outlander pełni funkcję strażnika :) Chciałbym również dodać że samochód z czasem stał się taką drugą skórą. Pomimo chęci sprzedaży (standardowo jeżdżę 3 lata jednym), gdy pojawił się klient sam odmówiłem i mam go do tej pory i mało tego mam zamiar jeszcze długo pojeździć. Myślę że to dużo mówi o tym samochodzie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Można by rzec, trochę za słaby ale + za brak usterek. Do tego głośny, słabe wyciszenie i kultura trochę jak z traktora. jak ktoś ma dłużej prawo jazdy i pamięta starsze diesle to powie ok ale jak pojeździ nowszymi konstrukcjami to będzie słyszał klekot :) To konstrukcja VW. Przy 220tys zmieniona mapa silnika na 170 KM i jest o wiele lepiej. Muszę dodać że kilkukrotnie skontrolowałem spalanie i po chip średnie spalanie wynosi 5,9L/100km. Jazda z normalną dynamiką + zmiany biegów pomiędzy 1600 a 2300 obrotów silnika.
5,0
Skrzynia biegów
manual, 6b, niezawodny
4,0
Układ jezdny
to SUV z możliwością wjechania w teren. nadaje się do tego bardziej od niemieckich konkurentów i zawsze dawał radę, w trasie komfortowy
4,0
Karoseria
słaby lakier. Trzeba dać info że auto powstawało w zakładach PSA. Japończyk, urodzony we Francji z niemieckim silnikiem :)
Komfort
5,0
Widoczność
jest super + kamera cofania dają możliwość wjechania wszędzie
4,0
Ergonomia
Jest dobrze, bardzo dużo schowków itp. Minus za sterowanie przyciskami ogrzewanych foteli. są po boku siedzeń i w dodatku działają zero-jedynkowo. Jeżeli pasażer włączy ogrzewanie to kierowca może z nim dość długo jeździć niepotrzebnie
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
oj duże auto i z tym silnikiem trzeba trochę poczekać na zmianę temperatury, szczególnie zimą, brak nawiewów na tył
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok, przesuwne kanapy i pełna regulacja oparć + 2 miejsca w bagażniku (to opcja dla dzieci). super, bezkonkurencyjny w swojej klasie.
3,0
Wyciszenie
no tu się producent nie postarał, może jest dobre do benzyniaka.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
brak awarii i niezłe spalanie jak na tą masę, zmierzone średnie 5,8l / 100km po chip tuningu na 170km
4,0
Stosunek jakość/cena
Myślę że tu jest dobrze ale... niewiele dokładając można kupić np. Freemont który to samochód uważam za sporo ciekawszy. Tu się dopłaca do japońskiego rodowodu, choć jak pisałem auto powstało w PSA ale sądzę że Japończycy pilnowali procesu
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w zasadzie tylko eksloatacja
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy 190tys regeneracja turbo, objaw, przycinało sie mechanicznie, kilka objawów i decyzja, bez zatrzymania na drodze. teraz 225tys, cała reszta oryginalne i w świetnym stanie

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Outlander II