Silnik
: Cudowne przyspieszenie jak na samochod ktory posiada 177KM i nie posiada turbiny. Bez silniczkow vis nie byloby tak ciekawie :)
5,0
Całokształt
Gdy wsiadzie sie do tego auta to ciezko z niego wysiasc. Moznaby bylo nim jezdzic i jezdzic. Wszystko na miejscu, wystarczajace przyspieszenie, przyklejony do drogi, sztywny uklad kierowniczy i te podswietlenie zegarow... nadaje taki sportowy charakter :)
Wrażenia
4,0
Silnik
177KM w polaczeniu z silniczkami VIS niesamowite (7,3s). Silnik jest zwawy praktycznie juz od 2000obr, a gdy pierwszy vis sie zalaczy przy 2700obr wtedy zaczyna wgniatac w fotel a po wlaczeniu drugiego vis przy 4000obr zaczynamy czuc prawdziwe sportowe emocje :) No i ten dzwiek V6....
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze wyczuwalna skrzynia i odpowiednie przelozenia. Bez problemu umozliwia sportowa jazde i szybkie zmiany biegow
5,0
Układ jezdny
Bardzo sztywny, dobrze trzyma sie na drodze przy duzych predkosciach oraz zakretach. Jedyne co moze przeszkadzac to dosc maly promien skretny, ale przeciez ten silnik musial sie gdzies zmiescic
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu bez zarzutu, a z tylu niestety marna na pewno przyda sie kamerka lub czujnik parkowania. Wysoki bagaznik wraz ze spoilerem przeszkadza w parkowaniu.
4,0
Ergonomia
Prostota to jest to czego szukalem w samochodzie. Kazdy guzik na swoim miejscu bez zbednych bajerow (rzecz gustu oczywiscie)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja dziala dobrze wraz z ogrzewaniem. Jedyny problem jak dotad mialem z dwoma pierwszymi biegami dmuchawy (uszkodzony opornik) koszt naprawy wyniosl mnie 4zł oraz poswiecenie 10min na przylutowanie rezystorow.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wydaje mi sie ze kazdy kierowca znajdzie odpowiednie miejsce dla siebie w tym samochodzie. Regulacja fotela jest znakomita. Miejsca w calym samochodzie rowniez nie jest malo jak na sportowy samochod ale limuzyna to to nie jest. Cztery osoby spokojnie przejada na dowolna odleglosc.
3,0
Wyciszenie
Kazdy ma wlasny limit komfortu wyciszenia pojazdu. Przy jezdzie powyzej 140km/h jest glosno ale gdy przestaje sie slyszec radio zaczynamy odczuwac piekne brzmienie silnika :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Co do zuzycia paliwa to mam LPG co znacznie obniza koszty na stacji. Nie spodziewajmy sie ze bedzie palil malo bo gdy wcisnie sie pedal w podloge to wypije duzo. W trasie przy dosc intensywnej jezdzie gdzie miejscami osiagane bylo 200km/h spalil 12,5 LPG w miescie rowno 16 LPG. Co do cen napraw do najdrozsza byla wymiana rozrzadu 1100zł czesci + 350zł robocizna, lecz pamietajmy ze ten rozrzad wymienia sie co ok 150000km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Uwazam ze cena tego pojazdu jest bardzo atrakcyjna w stosunku do osiagow, ciezko jest znalezc samochod o podobnych parametrach i gabarytach. Jest rowniez dosc malo popularnym pojazdem na naszych drogach, wiec za niezbyt wygorowana cene mamy bardzo orginalne auto.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie to usterka 2 biegow dmuchawy, przepalona zarowka stop i silniczek regulacji reflektora.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak, jak wszystko bedzie sie robic na czas to nie powinno byc usterek.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 175KM 129kW
[l/100km]