Trzeba być wielbicielem marki. Autko ma styl, ale też dużo denerwujących detali.
Przyjemnie się prowadzi, choć skrzynia jest trochę nadaktywna. Wygodny i zwraca uwagę na ulicy :)
Niestety bardzo słaby system inforozrywki - powolny, brak integracji z android auto czy apple carplay, charczące głośniki, minimum funkcjonalności.
Do tego skrzypiące i stukające elementy wykończenia.
Awaryjny.
Największe rozczarowanie to serwis JLR w Wa-wie - niewydolny i brak możliwości parkowania dla klientów - pozostaje szukanie miejsca na pobliskich osiedlach.
Wrażenia
3,0
Silnik
Awaryjny
4,0
Skrzynia biegów
Niezła, choć trochę zbyt aktywna - za dużo "kombinuje" kosztem płynności.
5,0
Układ jezdny
Dobrze sobie radzi w terenie
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca w obu rzędach
4,0
Wyciszenie
Nieźle do 120km/h. Powyżej - aerodynamika "cegły" daje o sobie znać wyraźnie.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogi w serwisie i utrzymaniu
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dużo drobnych usterek - trzeszczące elementy wykończenia, charczące głośniki itp.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W ciągu 1 niecałego roku użytkowania usterka silnika i 2 tygodnie w warsztacie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD4 180KM 132kW
[l/100km]