Szukaj

Ocena kierowcy - Kia EV6

Seba, ponad rok temu
Silnik 77.4 kWh 325KM 239kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Kia EV6 77.4 kWh 325KM 239kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,57
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ elektryczny : Coś niesamowitego !! Ściągałem się z porshe … brak szans . Szalony samochód . Trzeba uważać .
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak
4,0
Całokształt
Oceniam samochód wysoko względem modeli samochodów którymi jeździłem Wcześniej , nie robię żadnej reklamy ale obecnie przy kosztach utrzymania poprzednich samochodów , występujących problemów i wiecznych pobytach na serwisach marki premium . Z czystym sumieniem wystawiam celująca ocenę dla tego samochodu . Tym samym jest to moja prywatna opinia . Oczywiście wszyscy mówią ze infrastruktura tj. Ładowarek nie ma lub trzeba czekać . Owszem elektryk ma do siebie pewne mankamenty ale jakoś przez 2,5 miesiąca zrobiłem 11.500 kilometrów . A kosztowało mnie to 2000zl — ładowania. Dzięki i pozdrawiam
Wrażenia
5,0
Silnik
Pracują i reagują fenomenalnie !!
5,0
Skrzynia biegów
Brak skrzyni biegów , to jest piękne .
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Ciężko złe pisać o karoserii skoro mam przejechane 11tysiecy … niech napiszą ludzie za 3-4 lata .
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wykończenie w kolorze czarny fortepianowy trzeba zabezpieczyć w środku .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez pompy ciepła zabiera ogrzewanie 20-40kilometrow z zasięgu zima .
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super dużo przestrzeni w porównaniu do Volvo xc60 , czy Tucson . Mówię pod względem 4 osobowej rodziny . 2 osoby dorosłe , z tylu dwa duże foteliki dla dzieci z nóżkami stabilizacyjnym wiec mogę z czystym sumieniem powiedzieć bez porównania . Nie miałem jeszcze samochodu sportowego który ma tak dużo miejsca !!
3,0
Wyciszenie
Przy dużych prędkościach jest głośno . Mam porównanie , jeździłem Tucson 1 generacji , Volvo xc60 2020rok oraz megane z 2013 roku . I każdy kto wsiądzie do ev6,powyżej 150km/h odczuje słabe wyciszenie . Hałas dobiega z pędu powietrza i godności opon , choć są to continental premium
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tania eksploatacja . Mam Fotowoltaika w domu . Utrzymanie środka w czystości tez Ok. Serwisy w cenie samochodu jako pakiet . W porównaniu do poprzednich samochodów to taniznaaaa . I obsługa co 30.000tys .
4,0
Stosunek jakość/cena
Mam duże porównanie do samochodów średniej klasy Tucson oraz klasy premium jak Volvo xc60 i z czystym sumieniem mogę powiedzieć , poprzednikami zrobiłem po 100.000km zanim sprzedałem i EV6 jest nieprzyzwoicie fajnym samochodem . A dwa silniki 325 koni cieszą i dla fanów motoryzacji jest to bardzo , mega rozwiązaniem .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak problemu na ten moment .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Była usterka reflektora bardzo duża , wymiana na nowy . Ciężko powiedzieć co było powodem ale można było jeździć . Ma rozbudowane tryby awaryjnej jazdy .

Zużycie prądu dla silnika 77.4 kWh 325KM 239kW

Średni zasięg
407 km
Średni maksymalny zasięg
400 km
Średni minimalny zasięg
340 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
480 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
77,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
4,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
0,2 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Kia EV6