Auto dokładnie takie jakiego oczekiwałem. Przestronny kompakt który nie próbuje na siłę udawać auta premium. Silnik + skrzyna rewelacja, dużo większa kultura pracy niż w VW 1.5. Skrzynia reaguje bardzo dobrze, rozsądne spalania a 160 KM pozwala również na bardziej dynamiczną jazdę. Idealne wg mnie połączenie ekranu dotykowego z fizycznymi przyciskami. Wciąż można ustawić temperaturę pokrętłem a podgrzewanie foteli włączyć przyciskiem :) Pomimo dużej ilości przycisków na kierownicy, cały układ jest bardzo intuicyjny. Wygodne fotele (Wersja Business Line+: materiał + ekoskóra na boczkach), sporo schowków. Na plus system aranżacji miejsca w bagażniku (szyna, zaczepy i mnóstwo schowków)
Wrażenia
5,0
Silnik
Brak zastrzeżeń, nie wiem jak koreańczykom udało się zmniejszyć emisję i jednocześnie zwiększyć moc, ale zrobili to dobrze :)
5,0
Skrzynia biegów
Pierwszy automat i nie wiedziałem nawet że tak bardzo mi go brakowało :) Idealny do miasta i korków ale i przy wyprzedzaniu reaguje bardzo szybko
5,0
Układ jezdny
Ok
5,0
Karoseria
Na razie brak zastrzeżeń
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność na wszystkie strony
4,0
Ergonomia
Brakuje USB na tylnej kanapie, ale poza tym wszystko ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Pakiet zimowy - podgrzewana przednia szyba super sprawa. Troche się naszukałem podgrzewania lusterek (włącza je podgrzewanie tylnej szyby) ale jest i działa :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na kompakt bardzo ok
4,0
Wyciszenie
Mogło by być lepiej. Dosyć dużo szumów i stóków dochodzi do kabiny podczas jazdy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie nic sie nie zepsuło
5,0
Stosunek jakość/cena
Z tym wyposażeniem VW i Skoda są droższe o kilkadziesiąt tysięcy, ale czy lepsze?
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 T-GDI 160KM 118kW
[l/100km]