Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai IONIQ Electric

Rafał, 4 lata temu
Silnik Synchroniczny z magnesami stałymi 120KM 88kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 50 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Hyundai IONIQ Electric Synchroniczny z magnesami stałymi 120KM 88kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,71
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Super żwawy i dynamiczny. Elektryk - to jest to :)
Zawieszenie : Po ponad 2,5 roku nadal jest jak nowe - nic nie stuka, nic się nie poluzowało.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
Dodaję kolejną ocenę po przejechaniu 50 tyś km. Co ciekawe, lubię to auto coraz bardziej, może dlatego, że naprawiłem wszystkie drobne usterki, których doświadczyłem niedługo po zakupie. Samochód po tym przebiegu prowadzi się bardzo dobrze, zawieszenie działa jak nowe. Również bateria i silnik elektryczny nie zdradzają żadnych oznak zużycia. Ioniq jeździ dokładnie tak samo jak 2,5 roku temu, kiedy odbierałem go od dealera :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Super, jak każdy elektryk - na światłach zawsze jestem pierwszy :)
5,0
Skrzynia biegów
Najlepsza skrzynia biegów to taka, której nie ma - tak jak w tym samochodzi.
4,0
Układ jezdny
Tu nic się nie zmieniło - auto ma kiepski rozkład masy - napęd na przód i bateria na tylnej osi powoduje, że często rusza się z poślizgiem kół.
4,0
Karoseria
To chyba cecha wiekszości nowych samochodow, ale blachy w tym aucie są bardzo cienkie i delikatne.
Komfort
4,0
Widoczność
Z tyłu bez kamery cofania ani rusz. Poza tym w porządku.
5,0
Ergonomia
Super, wszystko pod ręką. Gdyby tylko dało się na stałe wyłączyć brzęczyk do ostrzegania pieszych - obecnie trzeba go wyłączać przy każdym starcie i to najczęściej używany przycisk w moim aucie :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze, jak to w elektryku - można podgrzać lub ochłodzić auto przed rozpoczęciem jazdy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest OK - to naprawdę spory kompakt. Bez problemu przewiózł na wakacje 4 dorosłych z bagażami.
4,0
Wyciszenie
Tu zdecydowanie mogłoby być lepiej. W elektryku wyciszenie jest bardzo ważne, bo słychać wszystkie odgłosy, które normalnie zagłuszyłby silnik. I tak tutaj słychać szum wiatru, opon, pracę przekładni kierowniczej, klocków - to wszystko dałoby się wyciszyć.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po raz kolejny - jak to w elektryku - koszty przeglądów są pomijalne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Elektryczny Ioniq to kawał dobrego auta. Nie żałuję zakupu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wcześniejsze problemy z resetowaniem ustawień rozwiązała aktualizacja softu, a stukające zamki kanapy wyciszyła taśma izolacyjna. Innych usterek nie miałem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kompletnie nic. Bateria ma nadal 100% SOH.

Zużycie prądu dla silnika Synchroniczny z magnesami stałymi 120KM 88kW

Średni zasięg
197 km
Średni maksymalny zasięg
200 km
Średni minimalny zasięg
170 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
220 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
11,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
4,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
0,3 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai IONIQ Electric