Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 III Hatchback Facelifting

Roman, ponad rok temu
Silnik 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i30 III Hatchback Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,79
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Samochód wersja Smart z pakietem LED w ciągu kilku miesięcy przejechane 3 tyś.km. Jazda najczęściej poza miastem na odcinkach po 30km. Samochód przy płynnej jeździe do 110km/h potrafi być bardzo oszczędny spalanie poniżej 5L. Bardzo dobra dynamika w trybie sport w trybie normal też nie jest źle, czuć ten wysoki moment obrotowy już przy niskich obrotach. Zimny silnik trochę słychać, po rozgrzaniu cichutko pracuje. Skrzynia manualna pracuje bardzo dobrze. W trybie sport komputer dostosowuje obroty silnika do zapiętego biegu powoduje to brak szarpnięć przy szybkiej dynamicznej jeździe. W momencie zapięcia biegu, obroty silnika automatycznie dostosowują się do obrotów skrzyni biegów bez dodawania gazu. Powoduje to idealne zesprzeglenie i brak szarpania i poślizgu na sprzęgle. Bezprzewodowa łączność android auto, multimedia wszystko działa super. Wyróżnia się też zawieszenie, bardzo dobrze wybiera nierówności, stabilność na zakrętach znacznie lepiej w porównaniu do Opla Astry H. Miałem trochę obawy co do silnika że turbo doładowanie filtr GPF. Ale w swoim starym samochodzie też miałem turbo z tym że w dieslu, jeździłem 12 lat i nic się nie działo do tej pory. Myślę ze przy odpowiednim serwisowaniu regularnej wymianie oleju, samochód długo posłuży. Napęd silnik skrzynia biegów, wyglądają na solidnie wykonane. Doradził mi ten samochód doświadczony mechanik, odradzał samochody z grupy VAG, Czas pokaże czy wybór był słuszny, ale puki co nie mam zastrzeżeń co do I30 z silnikiem 1,5 T-gdi
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i30 III Hatchback Facelifting