Silnik
: straszyli ze silnik zamula bo nie ma turbo. Kompletnie tego nie odczuwam.
5,0
Całokształt
stosunek ceny do jakosci na 5! Wiadomo, ze mozna miec lepsze auto za wieksze pieniadze, ale w chwili obecnej w przedziale 100-110k PLN chyba nie ma nic ciekawszego, no chyba ze ktos lubi ryzyko i woli kupic 3 cylindrowca pure tech z limitem przebiegu 100k. Atrakcje tylko dla odwaznych. Jak ktos stawia na niezawodnosc to polecam jednak Elantre. Wszystkie moje dalsze oceny bazuja na tym ze oceniam auto z klasy nizszej sredniej, wiec 5 gwiazdek Elantry nie rowna sie 5 gwiazdkom BMW,Mercedes czy inne Volvo.
Wrażenia
5,0
Silnik
narazie wszystko super. Dynamika dzieki CVT w zupelnosci wystarczajaca nawet mimi braku turbo. Jak potrzebuje kogos wyprzedzic to nie ma z tym problemu.
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia CVT na plus. Nawet nie wyje, pewnie dzieki symulacji zmiany biegow. Dynamiczna.
5,0
Układ jezdny
na + w porownaniu do mojego drugiego auta (13 lat)
5,0
Karoseria
wyglada oblednie. zobaczymy dalej czy nie bedzie sie rysowac po dotknieciu, narazie ok
Komfort
4,0
Widoczność
kamerka ratuje sytuacje do tylu. Wiadomo, ze w SUVie jest lepiej ale da sie zyc :)
5,0
Ergonomia
komfortowe wnetrze, wygodne fotele
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzezen, dobrze grzeje i chlodzi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duze, obszerne auto. Powiedzialbym ze klasa C+. Cos pomiedzy C a D. Miejsca na pewno jest wiecej niz w typowym hatchbaku.
5,0
Wyciszenie
Na autosradzie jezdze 120-140km/h - do tej predkosci jest bardzo dobrze. Wyzej nie testowalem bo nie bylem na torze wyscigowym.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
narazie tylko tankuje
5,0
Stosunek jakość/cena
w tej cenie chyba ciezko bedzie znalezc cos ciekawszego.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
narazie tylko tankuje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
narazie tylko tankuje
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 123KM 90kW
[l/100km]