Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Hatchback 5d

jim_m@poczta.onet.pl, 15 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 39 tys. km
Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
biorac pod uwage segment w ktorym miesci sie to autko, mozna by zaryzykowac, ze doskonale. jednak ta podłoga i te - co prawda drobiazgi - ale zawsze to usterki. dlatego 4. polecam z jasna tapicerka i szklanym dachem. rewelacja. skladam tylne fotele do pionu i wsuwam rower (tylne dzwi otwieraja sie pod katem 90st.) Podobnie z zakupami. jeden z tylnich foteli do pionu i moge wstawic solidnej wielkosci zakupy na podłodze. to moje czwarte auto. poprzednim przejechalem ponad 320tys km jeszcze wczesniejszym koło 100tys.
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na pojemnosc 1.8 podoba mi sie w porownaniu do 2l ktorymi jezdzilem wczesniej
5,0
Skrzynia biegów
jak na ten segment aut pracuje doskonale. przelozenia dobrane idealnie
4,0
Układ jezdny
dosc sztywny ale jednoczesnie komfortowy. tylko ta belka skretna z tyłu...ale..esp wkracza do akcji dokladnie wtedy, kiedy juz sam czujesz, ze sa problemy - no chyba ze jestes kierowca rajdowym ale wtedy ten samochod nie jest dla ciebie tylko TypeR
Komfort
4,0
Widoczność
uwaga na pieszych wchodzacych na przejscie znienacka z lewej strony. mialem przypadek, kiedy o maly wlos nie potracilem pieszego - idealnie schowal sie za slupkiem. slaba widocznosc do tylu rekompensuja ogromne lusterka. no i te reflektory ksenonowe...bajka, szczegolnie noca w deszczu
5,0
Ergonomia
wszystkie najwazniejsze przelaczniki dosłownie pod reka, a i z kierownicy moge sterowac muza i tempomatem
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jeden centralny, genialnie pomyslany przełacznik - po prostu go naciskasz i co wazne nie musisz go wyszukiwac sposrod tysiecy innych guzikow, potem tyko wykrecasz zadana temperature i dostajesz to samo w słoneczne jak i pochmurne dni. jesli to za malo to masz podgrzewane fotele. ktos moze powiedziec- szkoda ze nie wentylowane. ludzie, w koncu to nie ten segment heh... zaparowane szyby? zaden problem
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest jej duzo, szczegolnie z tyłu jak na te klase aut.genialnie rozwiazane skladanie tylnych foteli. niestety cos nie tak jest z podłoga. z dluzszych podrozy, gdy siedze z boku lub z tylu wracam ze zmeczonymi nogami. to pewnie przez ten centralnie umieszczony zbiornik paliwa pod podłoga, ktora jest przez to dosc wysoko wzgledem foteli
4,0
Wyciszenie
cicho, silnik mruczy przyjemnie przy wyzszych obrotach. dosc dobre seryjne naglosnienie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bardzo eknomiczny kiedy chcę. potrafi wtedy spalic w trasie 6.5l (letnie opony) ~5.8 zimowe. dane z trasy Szczecin-Bydgoszcz-Szczecin. Komputer nieco oszukuje podajac zanizone dane dotyczace spalania.
4,0
Stosunek jakość/cena
Starannie wykonczone, dobrej jakosci materialy. wewnatrz sporo uzytkowych gadzetow. wyglad mnie nie przekonal. przy wyborze kierowalem sie wylacznie funkcjonalnoscia, wyposazeniem i osiagami za niewielka w koncu cene.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Hmm...cos z klamka nie tak -blyskawicznie wymieniona w serwisie. cos z CD nie tak - przy przegladzie to zglosze do wymiany. Cos skrzypiało w przednim zawieszeniu - 30 minut w serwisie i nie skrzypi- cos tam wymienili (gwarancja) po za tym, po prawie 40tys. zadnych innych drobnych usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic....
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
8,8
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic VIII Hatchback 5d