Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Monte Carlo V

falkon, 16 lat temu
Silnik 3.4 i V6 218KM 160kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 175 tys. km
Chevrolet Monte Carlo V 3.4 i V6 218KM 160kW 1995 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
piekny i przyciagajacy wzrok samochod (bardzo efektowny) ale raczej jako drugi w rodzinie - jego dlugosc i kompletny brak wyczucia tylu samochodu (typowe GT) utrudnia nieco jazde w ruchu miejskim -ale kiedy decydujesz sie na taki samochod to z milosci nie rozsadku.
Wrażenia
4,0
Silnik
płynie przyspiesza, bardzo cichy i lastyczy - nie jest to sprinter ale typowe GT - przyjemnoisc z jazdy a do uszu nie dobiega zaden szmer, chyba ze chcemy pokrecic powyzej 3000rpm wtedy mamy rasowy dzwiek mruczacej V6
5,0
Skrzynia biegów
plynna zmiana w gore i w dol, idealnie dzialajacy overdrive - przy tym przebiegu nadal bez szarpniec - do wymiany tylko zimering na polaczeniu skrzynia-silnik, pojawil sie drobny wyciek z silnika na tymze wlasnie polaczeniu
4,0
Układ jezdny
idealnie tlumi polskie nierownosci, nie reaguje na koleiny jednakze przechyly boczne raczej na poziomie amerykanskim niz europejskim - ale jak wybiera sie amerykanski samochod to akurat to jest zaleta a nie wada
Komfort
4,0
Widoczność
tyl jak w kazdym GT - wszystko na wyczucie - przez tylna szybe widac niebo
5,0
Ergonomia
przemyslane i bez zbednej ilosci przyciskow i zakamuflowanych funkcji - czasami sie zastanawiam czy to aby na pewno po amerykansku :) -ale to auto mialo konkurowac z modelamieuropejskimi w tej klasie wiec pewn stad wszystko przemyslano
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
chlodzi tak ze prawie mrozi, grzeje tak ze prawie roztapia - ale to typowo amerykanskie zachowanie - po minuci od uruchomienia silnika w zime mamy juz dolatujace cieplo ta ze kurtka zbedna
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na te klase auta z przodu ilosc miejsca spora nawet dla 190 cm wzrostu, z tylu calkiem przywoicie momo ze to uklad 2+2 - moliwosc przewozenia pasazera do 170 cm wzrostu na dlugich odcinkach bez pogorszeia jego komfortu - ilosc miejsca na nogi wystarczajaca - przetestowane.
5,0
Wyciszenie
...jak pisalem, zaskakujacacisza, powyej 3000rpm przyjemny ucha efekt "gotujacego sie gara"- mruczenie V6
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie przy silniku 3400 220hp - trasa 11l, miasto ok 12,5, klocki, tarcze, filtry dostepne od reki w sklepach internetowych czesci aut z usa - ceny na dobrym poziomie - kpl klockow przod - 120 zl, tarcze 115 zl za sztuke np - pozostale elementy na zamowienie i niestety drozsze - ale to typowe.
5,0
Stosunek jakość/cena
w tej cenie tyle przyjemnosci - zadko sie zdarza
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak sie dba tak jezdzi, trzeba pilnowac terminowosci wymiany oleju w silniku - czesciej niz w europejskich - ok 8500 km wymiana w silniku i co 10-15 tys w skrzyni biegow - koniecznie filtry.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy 175 tys wymiana czujnika temp plynu chlodzacego i wymiana zimeringu na polaczeniu silnik-skrzynia - reszta to sprawy typowo eksploatacyjne
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chevrolet Monte Carlo V