Silnik
: Mimo 3 cylindrów, kultura pracy silnika b.wysowa.
5,0
Całokształt
Ocena może nie do końca jeszcze obiektywna z uwagi na krótki czas użytkowania, niemniej po kilku dniach jazdy zarówno w mieście jak i poza włącznie z autostradą X1 20i (170KM) wydaje się autem bardzo udanym pod kątem ergonomii, jakości wykonania , wysokiej kultury pracy silnika i zawieszenia. Miałem również okazję testować wersję 18i z silnikiem 136KM i ewidentnie wersja 20i , którą nabyłem jest optymalna (wymagane minimum) pod kątem mocy (można czuć się bezpiecznie w trakcie wyprzedzania). Auto jest ciche również na autostradzie (140-150 km/h).
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
Mogła by szybciej reagować na gaz przy ruszaniu.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zaskakująco dużo miejsca jak na auto z tego segmentu zarówno dla kierowcy ja i pasażerów tylnej kanapy.
5,0
Wyciszenie
Przy prędkości autostradowej wyciszenie podobne jak w limuzynie segment D (nie premium).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 20i 170KM 125kW
[l/100km]