Szukaj

Ocena kierowcy - BMW iX SUV

Kacper, ponad rok temu
Silnik 71kWh 326KM 240kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 14 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW iX SUV 71kWh 326KM 240kW od 2021 - Oceń swoje auto
5,00
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Zawieszenie
Inne : Lekkość prowadzenia, cisza, komfort. Mało wad
5,0
Całokształt
Wspaniały samochód jako całokształt. Dużą zaletą jest zaprojektowanie samochodu jako elektryczny od podstaw. Dla niektórych wada mogą być specyficznie zamykające się drzwi ze względu na brak ramek w drzwiach natomiast jak się nie trzaska drzwiami i ma ciche domykanie to jest super. Bagażnik również jest trochę mniejszy niż w x5, cayenne czy q 7, ale wystarczający. Jak również wspomniałem wcześniej płatkowe elementy zagłówków przednich mogą irytować, ale do rozwiązania. Ogółem samochód bardzo ciekawy, unikalny, komfortowy i świetnie się prowadzący na te masę. Jest bardzo zadowolony. Jeśli ktoś ma cierpliwość na ładownie w trasie to super wybór. Mo zdaniem jeśli decydować się na jeden samochód to wersja ix50 była by optymalna. A jeśli ktoś jest uparty to ix40 i drugi samochód x5 albo x7 ;)
Wrażenia
5,0
Silnik
Niesamowita elastyczność jak to w elektryku. Samochód ważący 2,6 tony zachowuje się tak lekko jak kompaktowy samochodzik przy przyspieszaniu. Absolutna cisza. Chyba ze chcemy włączyć cyfrowy dźwięk który ja osobiście używam bo daje wrażenie narastania obrotów lub prędkości.
5,0
Skrzynia biegów
Gładziutko jak elektryku. Natychmiastowa reakcja i równomierne przyspieszenie.
5,0
Układ jezdny
Bardzo przyjemny. Precyzyjny Jak na takiego kolosa ale i bardzo komfortowy zarazem.
5,0
Karoseria
Mnie osobiście ten samochód urzeka swoją odmiennością i nowoczesnością. Kwestia gustu Natomiast samochód jest bardzo opływowy, nie za niski nie za wysoki. Super pozycja za kierownicą. Wnętrze robi jeszcze większe wrażenie pod względem minimalizmu, praktyczności i piękna. Często samochód klasy premiom suv jest bardzo duży na zewnątrz ale ciasnawy jak na te gabaryty w środku. Tutaj samochód jest bardzo przestronny w środku.
Komfort
5,0
Widoczność
Super widoczność w każda stronę. Bardzo dobra pozycja za kierownica i duze szyby sprawiają ze bardzo łatwo się parkuje i prowadzi samochód jak na te gabaryty. Pomagają w tym kamery 360 stopni jak i wyższa pozycja za kierownica. Fajne jest opuszczane automatycznie prawe lusterko przy cofaniu które można włączyć lub wyłączyć przyciskiem do wybierania regulacji lusterkiem.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Bardzo duże schowki w drzwiach. Duzy schowek centralny. Przestrzeń pomiędzy fotelami przednimi sprawia że jest poczucie obszerności. Bardzo lubie podłokietnik centralny za jego rozmiar i za to ze jest płaski i można nawet na nim położyć laptopa ☺️ Wszystkie inne funkcje pod ręką na kierownicy lub na głównym ekranie do którego wbrew pozorom bardzo szybko da się przyzwyczaić.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super wydajna. Mnóstwo nawiewów. Szybko chłodzi i grzeje co jest również zaleta po części elektryka.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mnóstwo miejsca na nogi, a głowę i na boki z przodu jak i z tylu. Niska deska rozdzielcza jakim pusta przestrzeń pomiędzy przednimi fotelami sprawiają ze jest jeszcze więcej miejsca i poczucia przestrzeni. Lekki minus za plastikowe elementy w zintegrowanych przednich zagłówkach. Przy moim wzroście 185 cm to nie przeszkadza, natomiast osoby niższe maja głowę na twardym plastikowym elemencie. Szybkim rozwiązaniem Jaś poduszki zapinane na rzep lub gumkę. Można tez kupić n zamówienie :) wtedy mamy jak w seri 7 albo s klasie:)
5,0
Wyciszenie
Super cichy samochód ze względu na bardO niski współczynnik oporu powietrza. W tej klasie ma niższy tylko odrobine tesla model x. Jak na samochód o bezbramkowych drzwiach i szybach które nie są akustyczne jest rewelacyjnie a nawet tak samo dobrze jak z akustycznymi szybami w innym samochodzie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Super tani samochód w utrzymaniu przy tej cenie zakupy. Ładujesz i jeździsz. Wiadomą sprawą są koszty wymiany opon przykładowo natomiast kupując ten samochód stać nas na to :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Uważam ze jest to samochód bardzo wart swojej ceny ze względu na unikalność, komfort , radość z jazdy, prostotę użytkowania, jakość jak i ekonomiczność.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie dzieje. U niektórych zdarzają się błędy w oprogramowaniu co rozwiązuje najczęściej aktualizacja.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic a nic

Zużycie prądu dla silnika 71kWh 326KM 240kW

Średni zasięg
343 km
Średni maksymalny zasięg
380 km
Średni minimalny zasięg
300 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
350 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
30,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
10,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
1,0 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW iX SUV