Szukaj

Ocena kierowcy - BMW i3 Hatchback i3s

JJ, ponad rok temu
Silnik 120Ah 184KM 135kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW i3 Hatchback i3s 120Ah 184KM 135kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
4,79
20% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Osiągi i radość z jazdy.
5,0
Całokształt
Mieszkam na peryferiach Wrocławia. Domek jednorodzinny plus fotowoltaika. Wg mnie idealnym środkiem lokomocji na poruszanie się w promieniu 50km jest właśnie BMW i3s. Oczywiście musi to być drugie auto w domu. Na wczasy tym raczej nie pojedziesz. Niskie koszty eksploatacji oraz banan na twarzy podczas prowadzenia (super osiągi). Poza tym uważam, że to jest ikona wśród aut elektrycznych. Auto zaprojektowane i stworzone stricte pod napęd elektryczny. Poza tym czy się komuś podoba czy nie jest autem ponadczasowym. Jego design jest od 2013 roku wciąż unikatowy na drogach i wyróżnia się wszędzie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetne osiągi, umiarkowane zużycie prądu.
5,0
Skrzynia biegów
Maksymalna ocena za brak skrzyni.
5,0
Układ jezdny
Wersja I3S jest twardsza i lekko obniżona w porównaniu ze standardowym modelem. Może jest mniej komfortowo na dziurach ale za to jest pewniej w zakrętach.
5,0
Karoseria
Oryginalny kształt, innowacyjne rozwiązania, jest super. Poza tym dużo karbonu w konstrukcji auta co daje jego niską wagę jak na elektryka.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność super. Jednak trzeba zwracać uwagę na słupki przednie - są szerokie i mogą coś zasłonić.
5,0
Ergonomia
Wszystko tak jak być powinno. Dużo miejsca jak na tak małe auto, wszystko pod ręką jak w BMW. Małe zastrzeżenie do tylnych drzwi, które otwierają się w przeciwną stronę. Przy wysiadaniu pasażera z tyłu na wąskich miejscach parkingowych trzeba trochę pokombinować.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima mogłaby lepiej działać przy upalnych dniach. Ogrzewanie OK. Super fajna sprawa kiedy możesz zdalnie włączyć ogrzewanie lub klimę aby uzyskać odpowiednią temperaturę do podróży.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód super, tył trochę gorzej. Jednak w tej klasie aut to raczej nie wada.
4,0
Wyciszenie
Do 100km/ h jest ok, natomiast powyżej zaczyna być dość głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ładowanie mojego auta - mogę powiedzieć - jest prawie za darmo. Fotowoltaika zaspokaja energię mojego domu oraz ładowania iSa. Spora oszczędność w porównaniu do eksploatacji auta spalinowego. Poza tym serwisy w ASO obejmują mały zakres czynności, tak więc też jest taniej jak przy autach spalinowych.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Zużycie prądu dla silnika 120Ah 184KM 135kW

Średni zasięg
227 km
Średni maksymalny zasięg
230 km
Średni minimalny zasięg
160 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
290 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
13,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
3,5 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
1,0 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW i3 Hatchback i3s