jak sie ma wysokie wymagania dałbym 4+. Przy założeniu , że poprzedni właściciel przyzwoicie dbał o to świetne auto i my też dałbym z czystym sumieniem \"6\".To prawdziwa \"księżniczka\" mocy i elegancji. Moja \"obcina\" dopływ paliwa przy 250/kmh. Gazu /zwykły , nie sekwencyjny/ nie obcina a można
więcej ; eksperymwntalnie miałem koniec budzika na
280 i zapas ok. 800 rpm do czerwonego pola ale to chyba (?!) nierozsądne. Dla \"łowców adrenaliny\" WOW!
Wrażenia
5,0
Silnik
bez zastrzeżeń , od 4000rpm czysty power, od 5500 - rakieta - kontroluj sytuację na drodze bo możesz sobie i innym zrobic \"kuku\"
5,0
Skrzynia biegów
czasem, sobie lekko szarpnie wchodząc na \"4\" zwłaszcza w upały ( chociaż olej przepisowy i zmieniany jak trzeba ), innym razem płynie tak ,że nie czuc zmiany w góre ani w dół - ogólnie \"5\"
4,0
Układ jezdny
240 tys.km bez wymiany żASNEGO elementu zawieszenia
Obecnie zdycha tłumienie w tylnych amorach - szczęśliwie koszt wymiany nawet na markowe (np. Billstein ) do przyjęcia
Komfort
3,0
Widoczność
do przodu \"5\" do tyłu \"3\" a przy przyciemnianych tylnych szybach wieczorem i w nocy : co tu mówic słaba - trzeba uważac
4,0
Ergonomia
wiele zależy od oczekiwań drivera i pasażerów. Powiedziałbym tak ; dla kierowcy \"3+\" dla pasażerów 4+
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
o.k - bez uwag
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak sie odsunie przednie fotele na maxa w tył to pasażerom trochę mało miejsca - kolanami opierają się o rewers foteli przednich / dotyczy pasażerów o wzroście ponad 175 cm i długich nogach/.Generalnie
może byc
3,0
Wyciszenie
Super ! Silnik zaczyna się słyszec od 240km/h i to nie jest upierdliwy hałas ale cudna ,basowa muzyka!
Fakt , od 200 słychac świst wiatru na lusterkach ale to fajny dzwięk . Warunek ; od 200 w górę zamknięte okna i szyberdach inaczej może coś urwac.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,2 powietrzem się nie nakarmi! Dalej ; miasto - miastu nie równe . W dużej aglomeracji/Trójmiasto/ mozna śmigac od świateł do swiateł w opcji 5 sek.gaz
i odpuszczenie /automat/ i wio dalej ! co przy umiarkowanym ruchu daje ca 15 ltr/lpg a w sezonie turystycznym wyjdzie 24 ltr/100kmh przy średniej prędkości poniżej 20 kmh.Po prostu - stoimy w korku motor sie kręci i pobiera a km nie przybywa. W średnio przepuszcalnej trasie - ostatnio 1576 km , Sredna V 97/kmh zużycie 13,1 LPG na \"starodawnej instalacji
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę auto jeżdżące 250km/h na \"gwizdek\" ? Gdyby nie super poważny design / w końcu to elegancka limuzyna o klasycznych i konserwatywnych kształtach wysokiej jakości - krótko mówiąc jeden z \"Top car of the World\" bez dyskusji? Oczywiscie \"5!\"
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobne wycieki oleju z silnika , śniedziejące styczniki elektryki ( np. podnośników szyb - wystarczy wyczyścic styki i wszystko ok. Raz zgłupiał mi ABS z powodu urwaqnego kabelka
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
głUPSTWA ale części w oryginale drogie. Całe szczęście,że mam prawie nowe tarcze hamulcowe (UFO) z przodu i nowe z tył.Daję \"5\" ; kocham też Range Rovera którym jeżdża lokatorzy Pałacu UK - ale V8Audiposuwał niejaki Kohl jako Kanclerz naszego zachodniego sąsiada. A to chyba COŚ znaczy:
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 quattro 280KM 206kW
[l/100km]