Inne
: auto super skrętne, rowerem tak nie zakręcisz jak tym autem
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Masakra , po równym jeszcze w miarę ale po dołach to taczka !!! za 200 000 kupujesz auto tak niewiarygodnie twarde ze po dołach nie idzie z tyłu wysiedziec , Audi maskara.
4,0
Całokształt
Auto prowadzi się bardzo dobrze, pewnie , osiagi bez zastrzeżeń, super zwrotne i dynamiczne . ale zawieszenie - tragedia ...
Wrażenia
5,0
Silnik
model 40 idzie bardzo zwinnie. elektryk pobiera tak jak podaje producent , nie ma żadnych miłych niespodzianek , można polecic
3,0
Skrzynia biegów
za mały wybór możliwości : brak sport i eko.
4,0
Układ jezdny
Zawracanie tym autem to bajka , kręci praktycznie w miejscu .
5,0
Karoseria
ładna
Komfort
5,0
Widoczność
Przestronne wnętrzne pozwala wygodnie rozsiąść się i napawać otoczeniem , ale tylko po równej powierzchni.
3,0
Ergonomia
wygodny na płaskim czyli wybudowali Niemcy dla siebie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W mroźny dzień slabo rozprowadza na nogi przy auto, trzeba dopasować a na auto tej klasy niedopracowane
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
5,0
Wyciszenie
ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zużycie prądu dla silnika 40 204KM 150kW
Średni zasięg
420km
Średni maksymalny zasięg
440km
Średni minimalny zasięg
380km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
440km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
20,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
4,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania