Buick Verano Turbo - interesująca strategia cenowa
Kilka miesięcy temu Buick zaprezentował swój najnowszy model Verano w wersji Turbo. Auto zasilane silnikiem o mocy 250 KM to dość ciekawa i teoretycznie niedroga alternatywa, ale czy strategia cenowa producenta jest poprawna?
Trochę to zamieszane, ale zacznijmy od początku. Otóż Buick Verano Turbo napędzany jest 2,0-litrowym czterocylindrowym silnikiem Ecotec znanym z oferty Opla. Jednostka napędowa generuje 250 KM przy 5300 obr./min oraz 353 Nm momentu obrotowego, który dostępny jest przy 2000 obr./min.
Buick opublikował nowy cennik modelu Verano Turbo. Auto pojawi się w salonach już tej jesieni w cenie startującej od poziomu 29 990 dolarów. I tu pojawia się pewna ciekawostka. Otóż model Verano Turbo dość poważnie zbliżył się cenowo do większego modelu Regal Turbo. Auto kosztujące 31 145 dolarów ma 2,0-litrową 270-konną jednostkę.
Czy to dobry pomysł? Za kwotę wyższą o 1150 dolarów dostajemy większe i mocniejsze auto. W związku z tym, czy nowy model Verano ma szansę na sukces? O tym przekonamy się już niedługo. Tymczasem warto zwrócić uwagę na osiągi nowego modelu, który przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 6,2 sekundy.
W standardowym wyposażeniu auta znajdziemy 9-głośnikowy system audio Bose, skórzaną tapicerkę, przycisk Start, asystenta parkowania z kamerą wsteczną, radarowe czujniki martwego punktu z alarmem, podgrzewane przednie fotele i kierownicę, zaś w opcji znajdziemy panoramiczny dach i nawigację satelitarną.
Źródło: Carscoop