Szukaj

Informacje o Hyundai Bayon SUV 1.0 T-GDI 100KM 74kW 2021-2024

Lata produkcji: 2021 – 2024
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Nowy Hyundai Bayon

Cena od: 94 600 PLN
Produkowany od 2021 do 2024 roku
Pojemność skokowa 998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 172 Nm przy 1500-4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 71 x 84 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,8 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Ergonomia - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Marek
Hyundai Bayon
SUV 1.0 T-GDI 100KM 74kW
Biorąc pod uwagę wielkość i klasę samochodu ocena bardzo pozytywna. Spasowanie wnętrza ok, po 8 tys km nic nie skrzypi. System multimedialny stabilny, nigdy się nie zawiesił. Parowanie bezprzewodowe telefonu z Android Auto błyskawiczne. Obsługa intuicyjna, a więc przyciski do klimatyzacji, wyłączenia start-stop i przycisk na kierownicy do utrzymania pasa ruchu. Najważniejsze funkcje łatwo dostępne, a nie przekopywanie się przez menu. Silnik 3 cylindrowy a więc typowy dźwięk, ale dynamika ze względu na niedużą masę auta wystarczająca. Te przejechane 8 tys. km to około 50% drogi ekspresowe, około 30% drogi podmiejskie i reszta miasto. Najlepsze jest spalanie z tras jak powyżej: średnie obecnie wynosi 5,5 l/100 wyliczone z około 5 tys km, na drodze ekspresowej 5,8-6, a przejechanie kilkudziesięciu km trasy podmiejskiej daje spalanie 4,5-4,7. Naprawdę dobrze. Komputer dokładny - pokazuje to samo co dystrybutor. Poza tym wygodne fotele, dobrze działające czujniki deszczu i zmierzchu.
5,0
~Tomek
Hyundai Bayon
SUV 1.0 T-GDI 100KM 74kW
Super auto.Komfortowe i wygodne.Miejsca w kabinie dużo, bagażnik duży.Pali mało.Skrzynia biegów automatyczna działa bardzo dobrze.Moc silnika w stosunku do masy dobrana idealnie.Przyśpiesza chętnie od samego dołu.Apple car play działa bez zarzutu.Klimatyzacja bardzo wydajna.Dziwne unijne systemy start stop i utrzymywanie w pasie ruchu można wyłączyć klawiszem.! Nie trzeba grzebać w menu jak w innych autach.Mam też Santa Fe ale wolę jeździć Bayonem i to chyba najlepsza rekomendacja dla tego auta.
4,7
~Hyundai Bayon 1.0 tgdi
Hyundai Bayon
SUV 1.0 T-GDI 100KM 74kW
Od razu zaznaczam, że postaram się być jak najbardziej obiektywny. Mam 187 cm wzrostu. Kupiłem samochód ze względu na konstrukcję silnika (nie liczbę cylindrów ) , 5 letnią gwarancję bez limitu km oraz segment B. I powiem tak byłem trochę sceptycznie nastawiony do tego samochodu. Natomiast teraz po prawie roku użytkowania po prostu go uwielbiam. Moje ulubione auto miejskie. Na bagażnik zwróciłem uwagę po 3 miesiącach czy jest mały ? Na pewno nie w swojej klasie. 411 litrów . Podwójna podłoga dwa wózki dziecięce wchodzą do bagażnika. Hyundaia Bayon kupiłem też z myślą żeby dobrze poruszać się po miejskiej dżungli, parkingach etc. W tych warunkach sprawdza się naprawdę dobrze. Samochód jest naprawdę przemyślany a najbogatsza dostępna wersja wyposażenia NAPRAWDĘ potrafi zawstydzić nie jedno auto z wyższej klasy o swoim segmencie nawet nie wspominam. Miałem sporo samochodów klas średnich i wyższych m.in z grupy vag. Te niemieckie auta to jakiś przereklamowany śmietnik sam trwałem długo w tym złudzeniu że to super auta i niemieckie i wg i skóra i diamentowa deska rozdzielcza skóra itd itp. Z deski rozdzielczej nie jadam a jak auto staje na ponad 1000 km trasie mimo ultra dobremu serwisowaniu to chyba nie jest jakość . Wracając do marki Hyundai . Jak się Bayon nie rozsypie przez 5 lat zostaje w tej marce. Jest żwawy pali tyle ile musi. Spalanie (3.7l rekord ) 4.7 litra bez problemu osiągniesz do 85km/h ale również i 7 litrów się da . Normalna jazda od 5.6-6.5 litra. Wykończenie samochodu na dobrym poziomie . Jedyne co mi przeszkadza to głośność w środku powyżej 125 km/h . Mercedes klasy E pod tym względem to nie jest a takową również posiadam.
Hyundai Bayon SUV