Elektryczne Mini Countryman
Dane techniczne Mini Countryman
Crossover 1.5 Plug-in Hybrid 224KM 165kW
automatyczna Steptronic 6 stopniowa AWD All 4 Euro 6
Moc silnika
165 kW przy 4400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
220 Nm
Prędkość maksymalna
198 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
6.8 s
Crossover Plug-In 1.5 SE 220KM 162kW
automatyczna Steptronic 6 stopniowa AWD ALL4 Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
162 kW przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
385 Nm
Prędkość maksymalna
196 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
6.8 s
Pojemność baterii brutto
10 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
61 km
Średni maksymalny zasięg
57 km
Średni minimalny zasięg
55 km
Testy
Nasze testy samochodów z napędem alternatywnym.
Oceny Mini Countryman
4,8
~Artur
Mini Countryman F60
Crossover Plug-In 1.5 SE 220KM 162kW
Auto skrojone na wymiar. Jeśli ktoś szuka samochodu średniej wielkości ale całkiem pojemnego w środku to MC SE jest bdb wyborem. Wewnątrz jest sporo miejsca dla 4 osób i to przynajmniej po 185 cm wzrostu. Tylna kanapa jest obszerna, nad głową dużo miejsca. Fotele przednie bardzo wygodne, trzymanie boczne bez zarzutu. Ustawienie pod kierowcę wyśmienite ale chwilę trzeba przywyknąć do blisko osadzonych lusterek oraz dużego wyświetlacza...
4,6
~Bonusso
Mini Countryman F60
Crossover 1.5 Plug-in Hybrid 224KM 165kW
Jestem bardzo zadowolony. Jest to świetny samochód do miasta jeśli posiada się miejsce do ładowania. Ja mam ten przywilej, ponadto prąd biorę z mojej instalacji fotowoltaicznej co sprawia, że koszt ładowania wynosi 0 zł. Dzięki temu mam naprawdę zerową emisję CO2 z czym dobrze się czuję :). W moim przypadku 70 procent przebiegu jest wykonane na prądzie. Reszta pochodzi z przejazdów długodystansowych, gdzie samochód płynnie zmienia się w mocną...
4,5
~maju
Mini Countryman F60
Crossover 1.5 Plug-in Hybrid 224KM 165kW
Silnik, a raczej połączenie napędu spalinowego z elektrycznym, stanowi świetne rozwiązanie ale:
dla osób posiadających dostęp do gniazdka w domu i/lub pracy i/lub Mieszkających w mieście z dobrą infrastrukturą do ładowania aut elektrycznych. We Wrocławiu z tym nie ma problemów.
Przyśpieszenie 6,6 s do 100 km/h daje frajdy z jazdy, jednak nie korzysta się z tego często. Hybryda zachęca do spokojnej i ekonomicznej jazdy.
(Silnik)