Szukaj

Informacje o Citroen C4 II

Lata produkcji: 2010 – 2017
Segment: Niższa klasa średnia
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2010 roku. Stylistycznie nowy C4 stanowi kontynuację koncepcji poprzednika, choć swoim wyglądem bardziej nawiązuje do modelu C5. Jedną z inspiracji był też prototyp o nazwie DS. High Rider z 2009 roku. C4 II został zbudowany na zmodyfikowanej płycie podłogowej, na której powstał jego poprzednik, m.in. dlatego nie zmieniły się rozmiary auta. W przeciwieństwie do C4 I, model nowej generacji oferowany jest jedynie w wersji 5-drzwiowego hatchbacka. Odmianę coupe zlikwidowano na rzecz nowego modelu DS4.
czytaj więcej
Powagosław
Niewiele Citroenów, a w szczególności żaden jego kompakt i mniejsze auta nie wyglądał tak nieskazitelnie elegancko. Żyjemy widocznie w czasach, w których wszystkie marki poszukują czegoś takiego, jak uniwersalna formuła i dlatego samochody są coraz bardziej do siebie podobne. Czy C4 jest idealnym kompaktem? Wygląda jakby był. ~Powagosław
Luzacjusz
Jestem rozdarty jak koszula Demi Moore w filmie „Striptiz”. Z jednej strony, to jasne – nowy C4 wygląda wybornie. Z drugiej, czy to jeszcze Citroen? Taki… hm… typowy, pozbawiony iskry citroenowskiego surrealizmu? Muszę się z tym przespać. Z tą koszulą oczywiście. ~Luzacjusz

Citroen C4 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Citroen C4 II

Liczba ocen: 111
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia + Stosunek jakość/cena

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,6
~Paweł
Citroen C4 II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
odejmuje jedną gwiazdkę, ponieważ nie jest to auto idealne. Jest ekonomiczne, tanie w utrzymaniu i co najważniejsze mało pali. Jedyna rzecz, która jest irytująca to system SCR, który nie jest dopracowany. Auto ma miękkie zawieszenie. Jest w miarę dynamiczne, chociaż nie jest to demon prędkości (na jazdę po drogach szybkiego ruchu poleciłbym szukać wersji silnikowej 2.0). Auto w zakupie jest dosyć tanie, bardzo dobrze wyciszone (przy jeździe 140km/h jest w środku cicho). Jeśli ktoś szuka auta w rozsądnej cenie i taniego w utrzymaniu to polecam.
4,6
~Twardy
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 HDi 92KM 68kW
Po roku jazdy i przejechanych 15 tys. km, 2/3 trasa, reszta małe nie zakorkowane miasto , auto póki co jest bezproblemowe. Jak do tej pory najtańsze w eksploatacji auto jakie miałem. W trasie spalanie 4,5-5l, przy mega eko jeździe można osiągnąć nawet 4l, w mieście już 5-6l /100km. Odpowiednia eksploatacja, świeże filtry, olej co 10 tys km i raz na pół roku dodatek do paliwa i o nic się póki co nie martwię. Elektronika też bez zarzutu. Ograniczniki drzwi do zmiany, ta część to nieporozumienie w tym aucie.
4,6
~Adam
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 16v VTi 120KM 88kW
Citroena mam od 4 lat i jestem z niego jak najbardziej zadowolony. Ani razu mnie nie zawiódł mimo złych opini na temat 1.6 vti. Jedyną rzeczą która się zepsuła był układ chłodzenia. Wymiany wymagał jedynie czujnik. Warto wspomnieć również o rdzewiejącej masce. Co prawda jest możliwość wymiany maski na gwarancji, ale należy pamiętać o regularnym serwisowaniu samochodu w ASO. To tyle jeśli chodzi o wady, moim zdaniem samochód ma tak wiele zalet, że da się zapomnieć o tych wadach. 1. Zaletą auta na pewno jest silnik, który jest żwawy i lubi wysokie obroty. Na dodatek jest bardzo oszczędny. 2. Kolejną zaletą auta jest jego wnętrze i cała ergonomia. Z przodu mamy do dyspozycji wyjątkowo wygodne fotele, które na dodatek są wentylowane, na pewno docenią je wymagający kierowcy. Są idealne na długie trasy oraz mają szeroki zakres regulacji. 3. Bagażnik to na pewno jedna z większych zalet tego pojazdu. Jest obszerny i ustawny oraz dobrze wykończony. Można znaleźć tam wiele haczyków. Jak podaje producent bagażnik ma 400 litrów. Jak na kompakt z 2013 roku to naprawdę świetny wynik. 4. Ostatnią największą zaletą jest coś co docenią jedynie wymagający klienci. Są to (smaczki) citroena, których nie znajdziesz w konkurencyjnym modelu innej marki. Jest to np. Wielofunkcyjny kluczyk, którym można sterować np. szybami samochodu, wyjmowana lampka z bagażnika, która może posłużyć jako latarka, bezkorkowy wlew paliwa, szuflada pod fotelem pasażera, czujnik: zmierzchu, deszczu, świateł, wyjęcia kluczyka ze stacyjki, seryjny rozbudowany alarm z czujką ruchu i czujką pojemnościową, seryjnie zabezpieczone koła przed złodziejem itd. Jednym słowem jeśli była by taka możliwość kupił bym go ponownie, dlatego jestem rozczarowany, że citroen nie oferuje żadnego nie udawanego następcy.
Citroen C4 II