Witam
Ja mam problem nie działa centralny zamek z pilota wszystkie 4 szyby, światła w kabinie, klapa,wlew paliwa. Passat b5 2,3 v5 rok 2002. Dzięki z gory
Do ~fifi: witam! mam dokladnie ten sam problem od 2 dni w skoda superb 2004r
jutro sie tym zajme ,podejrzewam brak masy .
jezeli kolega rozwiazal juz problem to prosze o info
Witam , mam problem z centralnym zamkiem w pasacie B5 97. Otwieraja mi się tylko drzwi w których przekręcam kluczyk i bagażnik . Natomiast reszta nie , tak samo wlew paliwa. Sprawdzałem modem komfortu pod siedzeniem kierowcy ,jednak był suchutki i wszytskie kabelki idealnie ,żaden nie był zaśniedziały . Co mogę zrobić w takim przypadku ?
Witam panowie kupiłem niedawno passata B5 z 2003roku i mam problem z tylnymi lewymi drzwiami nie zawsze mi się zamykają centralką no i do tego dochodzi szyba również wtedy nie działa byłem u mechanika podpiął mi go pod komputer i wyskoczył mu błąd tylnych lewych drzwi o nr. 001333ECU wie ktoś może o co w tym błędzie chodzi i jak usunąć tą usterkę??
passat b5 kombi to niemiecki "szajs" po 5 latach rdzewieje klapa, nadkola, wycieki z silnika rozsypująca się instalacja elektryczna w tdi 1,9 ciągle wysiadające przeguby zewnętrzne, końcówki drążka, wahacze co 3 lata nawet lemforder marka made in turkej
to ja też źle trafiłem. Kupiłem swojego Paska 3B3 1.8t 20V 2 lata temu i przez pierwsze 9 miesięcy było ok... a potem się posypało. Wcześniejszy użytkownik tego samochodu bardzo o niego " dbał" zaczął brać płyn chłodniczy tak około 1L na 1000km więc dolewałem aż w końcu przyszedł czas na wymianę uszczelki pod głowicą .... no niestety okazało się że głowica jest wyżarta od środka więc czekał mnie zakup 2 głowicy i miesiąc bez auta i tylko 270Ozł w plecy . Tydzień później padł mi moduł zapłonu (na 100km spalił mi ok 35l benzyny i stracił moc)i kolejne 500zł poleciał. Był spokój do jesieni aż zaczęły dziać się cuda z modułem komfortu. Centralny sam sie otwierał i zamykał włączał się kierunkowskaz i otwierały szyby.Jedyne rozwiązanie odłączać akumulator na noc i tak całą zimę .... masakra. Na wiosnę rozebrałem całe wnętrze i przeraziło mnie to co zobaczyłem . Po zdemontowaniu wykładziny zobaczyłem basen wylałem z niego ze 20 - 30L wody!!! (któryś odpływ szyberdachu był zatkany)masakra moduł komfortu cały pływał. Wysuszyłem wszystko a moduł przełożyłem w inne miejsce (za bezpiecznikami)i odpukać na razie jest ok. ..... Tylko ciekawe jak długo......
potrzebuje pomocy z paskiem b5 kombi 1,9tdi 110 km 97 rok kupiłem tanio i próbuje doprowadzić na igłe oco chodzi z programowaniem kluczyka???
http://www.facebook.com/ prosze o kontakt na fb najlepiej
witam mam paska z 98roku b5 powstał mi taki problem że tylnie lewe drzwi mi się zamykają i otwierają a jak jade powyżej 15 na godzinę to mi nie warjują
Jak zamykacie swoje Paski i po zamknieciu samoczynnie wyskakuje jeden bolczyk, lub więcej drzwi ma to samo to wina jest w zamkach. Macie tam zimne luty. Wcale nie trzeba zamka wymieniac, tylko mozna samemu drzwi rozebrac, dostac sie do zamka i pobawic sie lutownica.
Jesli jestescie z okolic Piotrkowa lub Kalisza za niewielką opłatą mogę pomóc. Moje gg: 3517302
Mogę pomóc NIE tylko z zamkami.
Pozdrawiam wszystkich posiadaczy Passatów !!
Macie fajne autka i dbajcie o nie =)
witam, mam passata b5 troche problemu a mianowicie radio- za kazdym razem gdy wyciagam kluczyk ze stacyjki koduje sie, po wlozeniu kluczyka musze znow wpisywac kod i wtedy dziala. Lusterka- gdy chce ustawic lusterka one tylko opuszczaja sie w dół, nie mozna w bok itd.. Drzwi- tylne drzwi po lewej stronie nie chca sie zamknac centralnym, trzeba wcisnac guzik.. Szyba- po stronie pasazera, szyba opusci sie do pewnego momentu ale ciezko idzie do góry , z jakimis zgrzytami... jesli ktos mógłby cos podpowiedziec to czekam na opinie z góry dziekuje.
Mam paska 1998 1,9tdi 110km mam go 3 lata sprowadzony z włoszech do dzisiaj niemiałem zadnych kłopotow ale dzisiaj musze wymienic koncówki drazka takie auta z tym silnikiem polecam kazdemu
Witajcie
Mam Paska 2,5 TDI 150KM, nie działają szyby , oświetlenie wnętrza i zamek bagażnika.
po zakupie przejechałem 19000 km i musiałem dołożyć 8.000PLN atu znowu problem , pomóżcie jak to możliwe bo nie mam już cierpliwości
witam mam ten sam problem nie moge zamknac auta na pilota ale tylko od strony pasazera caly czas sie wysuwa(bolec)i musze zamykac auto kluczem to wtedy wszystkie drzwi sie zamkna.co moze byc nie tak???dzieki za odpowiedz
miałem to samo byłem u mechanika on wyjoł mi cały moduł komfortu i powiedziałze nie działaja szyby bo woda zaciekała na kable i po prostu zzarło je. trzeba nowe kable w tym miejscu załozyc i połaczyc i bedzie ok. od tego własnie nie działaja szyby
mój passek jest 99r. tdi mam go 2 rok i zawsze coś, niby było ok, ale na starcie 5 tys. dokładasz. Akumulator już po 2 mies. użytkowania, poza tym zamek w drzwiach kierowcy, który nie kosztuje tanio, popsuły się lusterka dwukrotnie. Dziś marzec a już 2x u autoelektryka w tym roku- wychodzą te same błędy(lusterka, czujnik temp., drzwi kierowca i pasażer, opuszczenie szyb) Szlak!! by trafił umiejscowienie instalacji i komputera-chociaż o dziwo sucho.Ciekawe co to może znów być..... wizyta kolejna umówiona.
A ja mam Paska 1999r już 3 rok i nie narzekam jest podkręcony (przeprogramowany) ze 115km na 151km i śmiga super a dowiedziałem się o tym jak pojechałem n hamownię do janek firma (djactronic) sprawdzili i tylko poradzili że w moim przypadku nie trzymać go długo na 4 tys obr i wyżej to będzie OK . A kupiłem go od gościa który pracuje w ASO VW . Od początku wydawało mi się że za dobrze chodzi jak wsiadłem w innego paska . Polecam sobie też podkręćcie ale tylko u profesjonalisty . Spalanie miasto 8 a trasa przy średniej prędkości 120 5,5 (zawsze na klimie) 1.9TDI
Sztil, mógłbyś coś więcej powiedzieć o tej wodzie jeśli chodzi o MODUŁ KOMFORTU??? szyba kierowcy przestała działać;/ byłem u elektryka i powiedział mi to samo z tym modułem... mówi że prawdopodobnie to może być przez to że przednia szyba nie ma jakby `odprowadzenia` wody ściekającej i to leci na moduł, lecz to nie jest wypowiedź specjalisty jak sam powiedział, ale problem musze jakoś zlikwidować.
witam. nie dawno nabyłem mojego pirwszego pasata . wszystko wyglądało dobrze aż tu nagle sie okazalo że od czasu do czasu alarm załącza sie samoczynnie w rożnych porach dnia i nocy . czy ktoś wie o co chodzi . dodam że to 1.9 tdi 130 km 2001 rok. poza tym wszystko pracuje poprawnie a przynajmniej tak mi sie wydaje . pomóżcie .
wszystko zalezy(jak z kazdym zakupem od szczescia)sa towary wadliwe i dobre. ja byc moze mialem szczescie bo kupilem paska B5 od znajomego komisanta. pasek 2.0 DPF 136 KM (rzadko spotykana moc)kupiony byl w Niemczech ale jezdzil we Wloszech (kierowca kobieta) jasna skora klima nawi tempo regulacja elektr foteli w zasadzie ful wypas rocznik 2005. mialem problem z ubezpieczeniem bo nie maja w katalogach takiej mocy silnikow, pozniej sie dowiedialem ze byl robiony na zamowienie wlasnie na rynek wloski. mam go od wrzesnia 2009r i wymienilem tylko rozrzad (choc nie byl konieczny)pompe wody i gumy na pzegubach no i oczywiscie olej (chociaz srwis mial byc dopiero za 6tys km) Narazie zrobilem 5tys i smiga. Przed zakupem oczyiscie skorzystalem z przegladu (w stacji obslugi) z uwaga o dokladne przetrzepanie gosciu nic nie znalazl tylko te gumy byly pekniete na przgubach. Opony nowe (2008r) i to z indeksem predkosci 240km/h klocki nowe skora nie wytarta wiec nie mozna uogolniac ze z Holandi,Belgi czy innego kraju auta sa be jeszcze raz powtarzam zalezy na jaki egzemplarz sie trafi i kto go eksploatowal pozdrawiam
DARO zgodze sie ze to poprostu pech.. ja mam passata z 98rok 1.9 TDI 110KM.. z ciekawosci napisze wam co w nim wymienilem
jest to dluga lista bo naprawde duzo w niego wsadzilem.
na poczatku wymienilem przegub bo po tyg od kupna szczelal, potem spalil sie wentylator klimy, pozniej amortyzatory z tylu, polamal sie mechanizm wycieraczek z przodu, pozniej rozsypalo sie kolo dwumasowe, pozniej spalil sie silnik wycieraczek z tylu, potem awaria czujnika polozenia pedalu gazu..to doszla do tego przednia szyba aha i jeszcze zajechala sie panewka na walku posrednim napedzajacego pompe oleju i pasek rozrzadu mi zrzeralo.. to wszystko po moich obliczeniach czesci i koszty napraw to wyszlo 6 tys. takze mam teraz dylemat czy mam go sprzedac czy zostawic,, bo nie wiem czy cos sie moze jeszcze popsuc skoro heh pol auta juz wymienilem. Pozdrawiem :)
Kacha mam Passka z Holandi i nie zgadzam się z Tobą. Auto było naprawde zadbane miało powymieniane tarcze i klocki a jedyne "naprawy" to wymiana oleju i filtrów. Dodam ,że autko ma skórzana jasną tapicerke. A może poprostu miałem szczęście ;-) Pozdrawiam.
(vwkuli)Ja ci doradzę że mam takiego passata i nie polecam!!!!! 4 tyś dokładasz na dzień dobry jak z Holandii i prawie wszystkie części do wymiany. Klocki, tarcze, wahacze, rozrząd amortyzatory i wiele innych.Radze wziąść ze sobą mechanika na oglądanie takiego auta bo sie można naciąć.Chyba że cena jest kusząco niska.To wtedy tą reszte masz na wymiany.Ale nie polecam z Holandii niezadbane samochody.Polecam niemieckie 7 lat jazdy bez wymiany żadnej części no oprócz oleji i filtrów.
panowie myśle kupić passata b5 z 1998r 1.9tdi(110)sprowadzony z Holandii z wyglądu naprawde piękna maszyna ale mówią że te paski to lipa.mnie się to auto podoba i nie wiem za bardzo co zrobić.jak ktoś mógłby mi coś doradzić to bardzo bym prosił....
mialem to samo moje auto Passat 1.9 TDI 130 KM anglik
modol komfortu suchy bo byl po lewej u mnie woda byla po prawej stronie tj kierowcy wybity korek od podlogi no i luszczelka od linki do podnoszenia maski po osuszeniu i usunieciu usterki. problem z szybami wyczytalem na audi forum -wymienic bezpiecznik termiczny odpowiadajacy za przeciazenie silnikow w dzrzwiach -cena 17 euro ...
wymienilem i wszystko dziala...
pozdrawiam
u mnie było podobnie tez sie szyby opusciły i nic nie reagowało na poilota powód ZALANY MODOL KOMFORTU , ten pod siedzeniem kierowcy woda sączyła się pod uszczelką komputera co znajduje sie kolo podszybia a u kumpla woda saczyła sie po lince od otwierania maski radze to sprawdzic moze to jest to co u mnie
Raz mialem przygode z szybami, wszystkie opuscily sie w dól i nie chca sie podniesc no i do tego nic nie reaguje na pilota... Co sie moglo stac? czyzby jakis przekaznik jest walniety czy co? A moze cos z programem? Pomózcie.
Do : w tych passatach najczesciej to gnija kable w wiazce obok modulu komfortu na progu w tej wiazce jest kilka kabli spietych taka miedziana blaszka ktora pod w plywem wilgoci *rozpuszcza sie* tak bylo u mnie tez nic nie dzialalo , wystarczy to polutowac i jest ok , a jesli chodzi o ponowne programowanie pilota to warto sprubowac ponownie go zaprogramowac jako trzeci lub czwarty pilot u mnie podzialalo a programujac pilota jako pierwszy lub drugi nie dzialal ,programujac zrobilem to tak :
wlaczyc zaplon starym kluczykiem
zamknac auto nowym kluczykiem mechanicznie przekrecajac zamek np w drzwiach kierowcy
nacisnac przycisk zamkniecia na pilocie raz i po ok 3 sekundach naciskamy
raz jako pierwszy kluczyk
dwa jako drogi kluczyk itd
otwieramy mechanicznie auto kluczykiem wylaczamy zaplon i powinno smigac ,
japrogramowalem nowe piloty jako trzeci i czwarty i dziala a programujac jako pierwszy i drugi nie dzialalo nie wiem od czego to zalezy ale tak bylo u mnie
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu