Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
BiGi
11 lat temu
0
Jak dbasz tam masz. Ja mam obniżane(sprężynami z Renault) clio II LF autko mam od 5 lat sam zmieniałem sprężyny zrobiłem 80tyś i nic się nie pierdzeli, a stare leżą w dobrym stanie na półce.
Tyle dziur na naszych pięknych drogach i dziwicie się że zawieszenie siada?Ja właśnie wymieniłem całe zawieszenie po 140tyś,wątpie żeby poprzedni właściciel coś wymieniał.Autko jest z 2003roku i nie narzekam,owszem są drobne usterki ale to pikuś.Nie ma rzeczy niezniszczalnych.Zamiast narzekać to kupujcie markowe części a nie jakieś badziestwo za pare groszy,ja zmieniłem na gwintowane Koni i jestem zadowolony.Na częściach nie ma co oszczędzać,to nasze bezpieczeństwo!
ODRADZAM CLIO NAPRAWDE TERAZ SIADA ELEKTRYKA ABS PLYTKA KTORA SIE ZNAJDUJE OBOK BEZPIECZNIKÓW NIE MIAŁEM CENTRALNEGO SZYBY NIE DZIALALY WYCIERACZKI TO JEST JUZ ZLOM TRZEBA TAKICH AUT SIE POZBYWAC.
Clio II 2002 przebieg 80000km dwie spreżyny kaput,i lożysko prawe tyl tez kaput.Spreżyny ze sa walniete zauwazylem dopiero przy wymianie lozyska.Auto stalo rowno,pekly tak wzorcowo:ostatnie zwoje.Teraz slysze jakies halasy w skrzyni biegow,jak podnioslem samochod to jest takie jakby zabkowanie (krecenie kolami)slyszalne ze skrzyni.To auto zaczyna mnie juz denerwowac,to bedzie moj ostatni Francuz w zyciu.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu