Tak zmieniło się logo Volkswagena

Tegoroczne targi motoryzacyjne we Frankfurcie były dla Volkswagena szczególne z racji światowej premiery pierwszego modelu z nowej rodziny ID. Przy tej okazji niemiecki koncern zmienił także logo swojej marki.

Nowe logo Volkswagena z płaską dwuwymiarową konstrukcją jest wyraźniejsze i zostało zredukowane do istotnych elementów. Jest przy tym nowocześniejsze, jaśniejsze i prostsze. Umożliwi to bardziej elastyczne użytkowanie i ma być bardziej rozpoznawalne w mediach cyfrowych.

Do tej pory logo było niebiesko-białe. Nowy niebieski odcień umożliwi stworzenie dodatkowych wariantów kolorystycznych. Ponieważ cyfrowa aplikacja z prostymi, przyjaznymi dla użytkownika interfejsami stała się niezwykle ważna, logo będzie w przyszłości elastycznie pozycjonowane z nową „ruchomą ramą”.

Przejście na nowe logo ma zostać całkowicie zakończone do połowy 2020 r. Początkowo będzie ono zmieniane w europejskich lokalizacjach marki, a od października proces wymiany logotypu w salonach samochodowych i innych siedzibach ruszy również w Chinach. Na przyszły rok zaplanowo rebranding marki na rynkach Ameryki Północnej i Południowej. Wprowadzenie ma zostać zakończone do połowy przyszłego roku.

W sumie zmiana zostanie przeprowadzona w 154 państwach w ok. 10 tys. obiektach (siedziby firmy, salony sprzedaży, fabryki).

Dodano: 4 lata temu,
autor: Wojciech Traczyk,
zdjęcia: Volkswagen
Zobacz inne artykuły
Chcesz kupić dobre auto używane? Pokażemy Ci, jak to zrobić bezpiecznie i wygodnie
Jaki rejestrator jazdy najlepszy? Ranking kamer samochodowych
Czy ubezpieczenie auta musi być drogie? Inszury.pl, bo cena jest ważna
Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje Politykę prywatności .