Nowa odsłona Fiata Palio, czyli mniejsze Punto Evo

Choć Palio już dawno temu zniknęło z polskiej oferty Fiata, to model ten nadal "żyje" na rynkach zagranicznych - głównie tych południowoamerykańskich. I doczekał się właśnie nowego wcielenia.

Choć Palio już dawno temu zniknęło z polskiej oferty Fiata, to model ten nadal "żyje" na rynkach zagranicznych - głównie tych południowoamerykańskich. I doczekał się właśnie nowego wcielenia.

Stylistyką nadwozia auto wyraźnie nawiązuje do swojego większego "brata" - Punto Evo. Podobnie jak w "kropce" zaprojektowano zarówno pas przedni (z charakterystycznymi światłami i srebrną listwą ozdobną), jak i tył (z pionowymi lampami i tablicą rejestracyjną umieszczoną na zderzaku).

Jeżeli chodzi o wnętrze, prezentuje ono własny, raczej mniej wyszukany design. Odmienna jest też z pewnością jakość materiałów wykończeniowych - podczas, gdy w Punto Evo tworzywa są niezłego gatunku, w Palio czuć zapewne "taniochę".

Do oferty nowego modelu Fiata trafiły trzy silniki zasilane benzyną lub etanolem:

- 1.0 EVO rozwijający 73-75 KM i 93-97 Nm,
- 1.4 EVO rozwijający 85-88 KM i 122-123 Nm,
- 1.6 EVO rozwijający 115-117 KM i 159-165 Nm.

W zależności od wersji wyposażenia, nowe Palio może mieć na pokładzie skórzaną kierownicę z przyciskami sterowania, odtwarzacz CD/MP3 z portami USB i iPod, tempomat, czujniki deszczu i zmierzchu czy przednie światła przeciwmgłowe.

Zobacz inne artykuły
Chcesz kupić dobre auto używane? Pokażemy Ci, jak to zrobić bezpiecznie i wygodnie
Jaki rejestrator jazdy najlepszy? Ranking kamer samochodowych
Czy ubezpieczenie auta musi być drogie? Inszury.pl, bo cena jest ważna
Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje Politykę prywatności .