Szukaj

Ocena kierowcy - Dodge Durango II

Stefan Waczyński, 3 lata temu
Silnik 5.7 i V8 AWD 350KM 257kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 250 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Dodge Durango II 5.7 i V8 AWD 350KM 257kW 2004-2009 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
Duży, wygodny i dynamiczny samochód, nawet dla 7 osób. Coś co waży ponad 2,2 tony, musi spalić (LPG mile widziane). Model dość historyczny, ale wyposażenie zaskakuje. Automatyczna blokada antykradzieżowa drzwi. Włączenie świateł w momencie zamykania/otwierani samochodu, zmiana kąta lusterek bocznych, w trakcie cofania, pomiar ciśnienia w kołach, automatyczne światła zmierzchowe - po zainstalowaniu żarówek dual-led jako świateł dziennych i kierunkowskazów, automatyczne zmierzchowe włączanie świateł mijania jest genialne. Fotel kierowcy z pamięcią dla dwóch osób. Przyciemniane lusterko wewnętrzne i lewe zewnętrze kierowcy. Itd. itp...
Wrażenia
5,0
Silnik
5.7 V8 Magnum - dużo radości z jazdy
5,0
Skrzynia biegów
Mimo 5-ciu biegów, bardzo płynnie przełącza. Skrzynia jest typu "adaptacyjnego", zmienia przełożenia w zależności od stylu jazdy a nie obrotów.
5,0
Układ jezdny
Ja nie narzekam, komfortowy, bałem się efektu "łodzi", ale raczej nie występuje.
4,0
Karoseria
O ile elementy zawieszania, mimo ataków korozji, są w niezłym stanie, o tyle sama karoseria już nie jest taka "dzielna".
Komfort
5,0
Widoczność
To duże autko, nie jest źle.
5,0
Ergonomia
Trochę "rozproszone" zarządzanie całością.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak już wspomniałem wcześniej, to duże autko, trzeba dać mu chwilę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Całkiem ustawne M7 (czyli na 7 osób).
5,0
Wyciszenie
Tłumik ma customowy, dźwięk przy wyraźnym przyspieszaniu słychać, ale jak :) .
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Albo fajny, albo tani ....
5,0
Stosunek jakość/cena
Autko jest obrzydliwie tanie w stosunku do oferowanego komfortu.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzeba go trochę "zrozumieć". Jak się wysiada bez używania stopnia, to łamiemy plastiki przednich siedzeń i zrywamy szycie skóry suwając pewien element naszego ciała po siedzeniu. W czasie ulewy, leje się woda do komory silnika - poprawić uszczelnienie. Zakonserwować wtyki gniazda zasilania przyczepy. Nie używać blokad napędu "na twardym". fatalnie wymienia się żarówki kontrolek deski rozdzielczej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Autko z 2005, nie miałem poważnych usterek. Ale trzeba dbać o wymianę wszystkich "płynów". nie tylko silnik, ale też mosty, skrzynia biegów oraz mechanizm załączania napędów "terenowych". Silnik - nie przeciągać powyżej 10-12 tys km (uwaga km nie mil - w milach są ustawione niektóre liczniki).

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.7 i V8 AWD 350KM 257kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
21,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dodge Durango II