Szukaj

Informacje o Renault Captur II

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Nowa wersja jednego z najpopularniejszych crossoverów segmentu B nie różni się mocno z wyglądu ale najważniejsze zmiany zaszły we wnętrzu. Francuzi nie przeprowadzili rewolucji, ale ewolucję, która poskutkowała aż 85 proc. zmienionych częśći. Auto bazuje na nowej płycie CMF-B. Wyróżnikiem nowego Captura ma być możliwość szerokiej personalizacji. Kupujący wybrać będzie mógł spośród 11 kolorów, które będzie mógł łączyć z 4 lakierami na dachu w kontrastowych kolorach. Do wybory są również 3 pakiety stylistyczne. Łącznie producent oferuje 90 różnych konfiguracji. 

czytaj więcej
Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz

Renault Captur II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(69%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

2,8
~Marian
Renault Captur II
Crossover 1.3 TCe 140KM 103kW
Zona się uparła na ten model efekt jest taki ze teraz się muszę męczyć i nauczka by słuchać siebie samego przy wyborze auta . Silnik 1,3 140 KM lecz osiągi od 0 do 100 są wręcz mizerne ale to nie jest kłopot , kłopotem jest wyprzedzanie wraz 2+ 1 na pokładzie auto wręcz odmawia przyśpieszania toczy się zaledwie a to jest niebezpieczne . Kolejną wadą jest przestrzeń a właściwie jego brak na tylnej kanapie żona tam usiądzie i ma max 2cmm do podsufitki ja natomiast mam - 4cmm i się nie mieszczę ( mam normalny wzrost 187 ) a to jest dziwne bo auto jest sporę . Spalanie miasto 2 - 4 km od 10,5 do nawet zimą 12,5 przecież to 1,3 co to robi z paliwem ? przy 140km / h pali od 8,2 do 10 l natomiast . Kolejna wada elektronika te wszystkie gadżety ( szyby lubią nie odmówić współpracy naprawa 3 - krotna i nic nie naprawiono , Klimatyzacja czy jest 20C czy 23C niema znaczenia robi co chce i to jest norma w tym modelu . Ekran zegarów - reklamacja wymiana na nowy . Fotel stelaż wymiana na nowy . Lakier i co ciekawe szyby rysują się od przysłowiowego patrzenia Serwis jest dramatycznie niekompetentny ignorują reklamacje a klienta po zakupie mają w d.... i to dosłownie !!! ) Ale nie tylko wady ma i zalety bagażnik jak na tą klasę auta super , wygląd , światła led.
2,4
~Renault!!
Renault Captur II
Crossover 1.3 TCe 140KM 103kW
Mam wrażenie użytkując ten samochód dochodzę do wniosku że wszystko najlepiej wygląda w danych technicznych i chyba tylko na tym się skupili inżynierowie Renault , projektując ten samochód. Gdybym miał kupić to auto to byłbym bardzo rozczarowany. na szczęście jest to auto służbowe i zarówno naprawy, trwałość czy koszty eksploatacji i potencjalna utrata wartości mnie za bardzo nie interesują ( au usterek jest cale mnóstwo ). Ergonomia i wygoda, satysfakcja z jazdy, przyspieszenia i pozycja za kierownicą coś wszędzie jest nie tak. Ale można się do wszystkiego przyzwyczaić. Gdybym kupił auto oznaczało by to że oszalałem .
2,5
~Renault
Renault Captur II
Crossover Hybrid 1.6 E-Tech 145KM 107kW
Auto wybrane pod wpływem kobiety której się podobało. Samochód do miasta i sporadyczne wyjazdy poza miasto. Słabe materiały wykończenia, tu skrzypi tam szeleści. co do samej jazdy i pracy skrzyni żadnej przyjemności z jazdy, żadnej dynamiki, samochód sprawia wrażenie, że przeznaczony na zakupy dla kobiet, które nie potrafią samodzielnie podjąć decyzji, który bieg powinien być wrzucony w danej chwili... Osoba trochę wyższa nie będzie miała żadnego komfortu z jazdy natomiast z tyłu nie zmieści się to nie żarty mając 185 cm dach masz w głowie - słupki przedniej szyby zasłaniają prawą i lewą stronę w taki sposób, że trzeba się wychylać przy skręcaniu, aby sprawdzić, czy coś nie jedzie. Niezawodność Renault to Renault tandeta i tyle samochód trzy miesiące po wyjechaniu z salonu zepsuł się (choinka na wyświetlaczy) i został zholowany do serwisu i tu ciekawostka serwis jest tak zawalony że musiałem czekać 28 dni zanim moje naprawili usterki w tych auta są notoryczne .
Średnie spalanie dla Renault Captur II
5,1 – 8,3
l/100 km
6,0
l/100 km
8,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Renault Captur II
Crossover Plug-In 1.6 E-Tech 160KM 118kW
Moje zużycie jeżeli chodzi o zużycie paliwa. Auto użytkowane głównie w mieście. Min 0L/100km - miasto do 6,7L/100km - długa trasa. Dojazd do pracy tam i z powrotem + dzieci szkoła, zakupy - średnio 40km dziennie, więc w zasadzie na prądzie cały czas. W pracy ładowarka (bezpłatna). Czasami przejadę 200 km tylko na elektryku. Raz trasa 270 km i spalanie 6,7L/100 wg komputera. Przy odbiorze z salonu zatankowany pełen zbiornik (ok 39L) przez salon i do tej pory trochę powyżej 2900 km na liczniku, jeszcze rezerwa się nie zaświeciła. Ładuję prąd za darmo, w pracy i śmiało mogę powiedzieć, że przez prawie 3000 km nie dołożyłem ani grosza do jazdy. To jest mój trzeci i najlepszy Captur. Miałem obydwie poprzednie odmiany. Samochód cichy, wygodny i oszczędny. Szkoda tylko, że ładuje max 3,5kW/h. Chociaż 7kW/h jak to ma miejsce w innych PHEV byłoby super. Ale i tak gorąco polecam
4,5
Renault Captur II
Crossover Hybrid 1.6 E-Tech 140KM 103kW
Jak na razie jest świetnie średnia z ost 2 tyś km 4.5L Na Autostradzie do 130 = 5.9 Minimum na trybie Eco i przepisowym przemieszczaniu się 3.2 ! Teren zamieszkania mam lekko górzysty i widać po komputerze że wtedy spalanie wzrasta.
9,0
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
S7, 115km/h na tempomacie, opony wielosezonowe klasy C, podmuchy wiatru, 2 osoby bez bagażu - 10l/100km. Najmniej udało się zejść do 8,6 jadąc z góry i nie przekraczając 100km/h. W mieście (Gdańsk, zima) 9-11l/100km.
Renault Captur II