Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Mitsubishi Lancer

5,0
Mitsubishi Lancer IX
Sedan 1.8 MIVEC 143KM 105kW
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
może to nie wersja EVO ale 1.8 mivec i jeździ się nią naprawdę przyjemnie:) w gazie oczywiście! instalacja BRC S24 została zamontowana praktycznie tuż po wyprodukowaniu bez utraty gwarancji producenta, na benzynie zdarzyło mi się kilka razy pojeździć ale różnica po przełączeniu na lpg jest nie odczuwalna więc nie ma potrzeby tankowania benzyny, no jedynie na rozruch:) auto...
5,0
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.6 MIVEC 117KM 86kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Własnie niedawno stuknęło mi 100 tys.km na instalacji BRC SQ 32. Zakładałem jakieś 4 lata temu. Przeglądy na gwarancji co 15 tys.km, później zmiana filtrów była już częściej. Sama instalacja przez ten czas nie stwarzała żadnych problemow. Obroty nie falowały, przejście na lpg było bardzo szybko, silnik nie tracil na mocy. Spalanie unormowane na poziomie 9l/100km więc wynik o...
4,5
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 16 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Praca na gazie niczym nie różni się od pracy na benzynie, silnik ma regulacje hydrauliczną zaworów co sprawia że jest niemal bezobsługowe. Tutaj jednak proponuję sprawdzenie czy dany silnik ma hydraulikę ponieważ równolegle montowane były silni z hydrauliką i bez.
4,3
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 83 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
Mimo iż silnik jest japoński to świetnie znosi gaz. Hydraulicznie regulowane luzy zaworowe to jest to! Na wolnych obrotach zimny silnik pracuje nieregularnie nawet na benzynie i instalacji gazowej trudno się do nich dostosować - zauważył to ktoś?
5,0
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
cóż komentować... koszt przejechania 100km spadł o niemal 50% w porównaniu do benzyny, a problemów nie stwierdzam i nawet jak się jakieś pojawią to wiem że i tak mi się to będzie opłacać ;) pozdrawiam wszystkich LPGmaniaków ;)
5,0
Mitsubishi Lancer IX
Sedan 1.8 MIVEC 143KM 105kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO OBD
przebieg: 66 tys. km
użytkowana przez: 44 tys. km
5 lat gwarancji na sterownik zenit pro obd. wtryskiwacze hercules - najlepsze na rynku. spalanie różni się max. jakieś 20 do spalania na pb. polecam mam wersję sportback.
5,0
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 117 tys. km
użytkowana przez: 56 tys. km
Na lpg przejechałem około 56tys km. Instalacja to KIT ALBA od Brc. Praktycznie nie mam z nią problemów, gazownik dobrze wyregulował. Jeżdżę w długie trasy i spisuje się dobrze, silnik idealny do lpg.
4,8
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.8 MIVEC 143KM 105kW
homologacja: AUTO GAZ HOLANDIA
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Na biegu jałowym odczuwalne zmiany pracy silnika, tzn. silnik zmienia co chwilę ilość obrotów.
5,0
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Spalanie w cyklu mieszanym miasto, trasa 50\50 oscyluje w granicach 8 litrów.
5,0
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
zdecydowanie polecam warsztat tomgaz w łodzi auto zagazowane jednego dnia cena bardzo dobra
Mitsubishi Lancer