Szukaj

wibracje
BMW X5 E53 3.0d 218KM 160kW 2003-2006

  • Autor: ~Nowak
  • Kategoria: układ kierowniczy
Przy szybkości po wyżej 100 km/h następuje wibracja kierownicy. Nieznana Wymieniłem na orginalne : wahacze z osprzętem , łączniki stabilizatora, tarcze,klocki hamulcowe,przegóby zewnętrzne. Ustawiono zbieżność. Aby weliminować wadliwość opon zamieniono tył na przód. Przy zimowych oponach jest to bezproblemowe, bo są o jednakowych parametrach. Wibracja kierownicy pozostała

Komentarze

Witam wymienilem rozrzad w bmw x5 e53 3l diesel automat 2002 r po zrobieniu jakis 500km silnik zaczol cos pukac i dostal strasznych drgan normalnie asz samochodem buja prosze o rade co moglo sie stac co to moze byc
Odpowiedz
Witam mam problem z moim bmw e53 3.0disel 218 koni tzn zregenerowałem krzyźak od wału wymienilem gume od skrzyni na wale była oberwana p.o. wymianie wsiadlem I sie uspokoıło ale na drugi dzien problem ten sam jadac normalnie od 40km szarpie mocno przy delikatnej jezdzie I tak nonstop a jak depne w spud to strasznie bije na tyl ...pomocy bo ja juz nie wiem gdzie mam szukaç
Odpowiedz
Zobacz kolego podporę wału napędowego ;p to możesz mieć od tego
Odpowiedz
hiszpan1969
ten sam problem rozwiazalem zrywajac blaszki z nowych klockow co spowodowalo minimalne ale jednak wysuniecie sie tloczkow hamulcowych ktore w efekcie zaczely pracowac na czystej swojej powierzchni i po problemie. Przy nastepnej wymianie klockow polecam sprawdzenie tloczkow bo po ich wcisnieciu moga nie odbijac .
Odpowiedz
choc jeżdże espero,miałem podobny problem,wymieniłem wszystko co sie da,w zawieszeniu ,drgania pozostały,zamiana kól nic nie pomagała ,przed zima kupiłem dwie nowe felgi i opony ,problem znikł,pozdrawiam xyz
Odpowiedz
zbyszek312
hmm die-sel...może sprawdź którąś poduszke silnika albo skrzyni mysle że to raczej coś nie dotyczącego zawieszenia skoro wymieniłeś wszystko.
Odpowiedz
BMW X5 E53