Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B7

Podsumowanie 97 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Volkswagen Passat B7 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
41,62 zł
3
5,8
35,28 zł
37
6,2
37,86 zł
57

Lista raportów zużycia paliwa (97)

6,1
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Z uwagi na niskie spalanie paliwo nie generuje ogromnych kosztów. Bak jest pojemny, przez co możemy przez długi czas zapomnieć o odwiedzaniu stacji benzynowych. Płyty eksploatacyjne, filtry i inne akcesoria dostępne są w szerokiej gamie zamienników, a ceny oryginalnych również nie straszą. Dużo części jest kompatybilnych z innymi modelami koncernu, a że na naszych drogach VAG króluje w kwestii popularności, to dostępność i ceny stoją na bardzo przyzwoitym poziomie. Trudno narzekać, szczególnie, że egzemplarz w dobrym stanie będzie kosztować 60-70 tys. zł, więc te koszty nie powinny stanowić dla potencjalnego nabywcy większego problemu.
5,1
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Spalanie naprawde niskie, wrecz smiesznie niskie. Spokojna jazda naprawde poplaca, jazda caly rok z wlaczona klima. Wiekszosc po drogach ekspresowych na 6 biegu. Jeszcze nigdy moje spalanie nie bylo wyzsze niz 6l. Tankuje zazwyczaj raz na 1200-1300km. Serwis w vw nie jest drogi przeglad filtry oleje to koszt ok 800zl a oprocz tego odbieramy czysciutkie auto wraz z czysciutkim silnikiem. Wymiana rozrzadu w serwisie 1300zl na org czesciach i pompa wody. Czego chciec wiecej..
5,1
Liczba komentarzy: 1
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Na razie tylko leję paliwo (tylko olej napędowy shella) i cieszę się z jazdy.
7,6
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
dużo części , mało pali
4,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Jak narazie poza kompresorem klimatyzacji ( podobno wadliwym elementem),paskiem rozrzadu nie nie wymienialem.Ludzi pisza,ze po 200 tys zaczynaja sie problemy...i nawet sie im nie dziwie,bo tym autem sie jezdzi,oj jezdzi,wiec auta importowanie z zachodu maja po 500 tys przejechane,po drodze gubia 300 tys km i sa sprzedawane w Polsce z przebiegiem 176 tys km i stad te sypanie sie auta po 200 tys km
5,7
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
5,1
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Spalanie codzienne w warunkach 80% trasa (autostrada i droga ekspresowa) nie przekraczajac 110 km/h, 20% wjazd do miasta oraz miasto, nieraz stanie w korkach. Opony zimowe, spalanie zmienia sie drastycznie pod wpływem temp. Zewnetrznej powyzej 5 stopni spalanie ok 4.2, ponizej 5 stopni spalanie natychmiast wzrasta do ok 5l. Ogolnie staram sie jezdzic ze spokojem i to dzieki temu takie spalanie
4,6
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Hmmm...Wszyscy strasza dpf,dwumasa itp...a tym czasem nic sie nie dzieje.Jezdze normalnie- grzeje auta 2 minuty przed jazda,nie katuje turbiny na zimnym silniku,po jezdzie czekam 2 minuty,serwisuje auto co 10 tys km-wszystkie filtry i olej.Auto jest drogie i trzyma cene.
5,7
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Byłoby doskonale - pali mało, przeglady w rozsądnych cenach (ASO). Całe oszczędności na paliwie diabli wzięli jednak przez usterkę zaworu EGR po gwarancji.
5,5
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Volkswagen Passat B7