Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B7

Podsumowanie 97 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Volkswagen Passat B7 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
41,62 zł
3
5,8
35,28 zł
37
6,2
37,86 zł
57

Lista raportów zużycia paliwa (97)

5,5
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Trasa Katowice - Świebodzin 130-140km/h licznikowe realne spalanie 6,35l/100 Trasa Świebodzin - Katowice 120-130km/h licznikowe realne spalanie 6.2l/100 Jazda do 100km/h krajówkami osiągalne spalanie 4,7-4,8l/100 Samego miasta nigdy nie zrobiłem ale myślę, że max 7l/100 Wyniki są mega, wygodne auto w trasy, zasięg na zbiorniki 1100-1200km. Spalanie auta kompaktowego.
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
6,2
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Gdyby nie awarie to całkiem udane auto.
5,0
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Volkswagen Passat B7