Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B5

Podsumowanie 2557 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Passat B5
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,1
55,21 zł
112
8,3
50,26 zł
20
9,4
56,84 zł
119
10,1
61,27 zł
7
10,0
60,51 zł
190
9,7
58,71 zł
27
9,2
55,51 zł
10
10,4
62,66 zł
18
10,0
60,31 zł
12
9,3
55,88 zł
2
9,6
57,99 zł
7
10,4
62,82 zł
1
11,2
67,70 zł
13
11,6
70,07 zł
8
13,1
79,13 zł
9
12,8
77,46 zł
17
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Volkswagen Passat B5
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,2
32,02 zł
49
10,5
32,90 zł
13
10,6
33,27 zł
54
10,7
33,52 zł
5
11,3
35,43 zł
65
10,6
33,35 zł
22
11,4
35,72 zł
1
11,2
34,99 zł
6
11,4
35,61 zł
3
12,0
37,60 zł
2
12,2
38,22 zł
1
10,5
32,82 zł
4
12,0
37,49 zł
3
11,8
36,97 zł
3
12,9
40,46 zł
14
15,0
47,06 zł
14
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volkswagen Passat B5
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,1
37,21 zł
199
6,6
40,10 zł
208
6,2
37,65 zł
390
6,2
37,87 zł
18
6,3
38,75 zł
211
6,8
41,70 zł
522
7,0
42,96 zł
55
6,5
39,64 zł
15
8,7
53,01 zł
61
8,3
50,48 zł
4
9,2
55,99 zł
8
8,0
48,67 zł
15
8,4
51,64 zł
13
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volkswagen Passat B5
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,3
41,80 zł
5

Zużycie paliwa Volkswagen Passat B5 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (2557)

5,6
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.9 TDI 130KM 96kW
Zalalem zbiornik do oporu z odpowietrzeniem weszlo 63,7 litra i na drugi koniec polski i z powrotem.Zrobilem 1270 km na zbiorniku wiekrzosc w nocy.rope tankowalem na SHELLU Dissel extra po 5,85 za liter ta tansza.
6,6
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 101KM 74kW
Z perspektywy uważam, że spalanie jak na taki duży i masywny samochód bardzo dobre. Spalanie: miasto - 9 / trasa - 5,5 / średnio 5,8-7,5. Średnia na podstawie komputera pokładowego i pomiaru zużytej ropy. Dolna granica przy prędkościach przepisowych, górna granica przy prędkościach autostradowych na trasie Gdańsk Wrzeszcz - Elbląg. Przeglądy zależy, jak w ASO to drogo chciaż miło się zaskoczyłem w przypadku rozrządu. Porównywałem z warsztatem "Kowalskiego" wyszło tylko 200 zł drożej. Jeśli chodzi o naprawy to uważam, że nie było ich tak wiele a więc, wymiana: 1) przegubów, 2) tarcz hamulcowych, 3)klocków, 4) płynów, 5) czujnika temperatury, 6) alternatora, 7) chłodnicy, 8) dżwigienki kierunkowskazów, 9) polerowanie reflektorów przednich. Te ostatnie szczególnie polecam starszym samochodom.
9,4
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
niestety to autko ma duza rozbierznosc jesli chodzi o spalanie. na trasie jak sie jedzie to w zaleznosci czy sie wymija czy nie roznica jest 0,5 ltr wedle tego co komputer pokazuje np przy jezdzie srednio 85km/h pokazuje ok 6.6 nawet a juz przy sredniej 100km/h 7,2. ale i tak trzeba jeszcze wziasc poprawke na komputer srednio 0,5 ltr
7,6
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 115KM 85kW
w wypadku passata ekonomika tdi to raczej mit, przynajmniej w wersji 115 KM czyli pompowtrysk, owszem dynamika jest super ale spalanie nie bardzo, zrobiłem tym autem w 10 miesięcy 13000 km, średnie spalanie to 7.5 l/100km, z tym że większość przebiegu to trasa poza miastem, najmniej udało mi sie zejść do 6,5 l/100km ale jechałem jak emeryt (bez obrazy) i nie przekraczałem 100 km/h, w mieście w korkach Gdańska spalanie nierzadko zbliżało się do 10 l/100km, normalnie jeżdżąc ciężko zejść niżej niż 8 l/100km, kiedyś miałem Golfa 4 1,9 tdi 90KM, tamtym autem nie dało się przekroczyć 6,5 l/100km w mieście obojętnie jak jeżdżąć, podsumowując jestem z passata średnio zadowolony, oczywiście tdi to tdi i zawsze będzie ekonomiczniejsze niż jakakolwiek benzyna a jeśli chodzi o klase mocy ( 115 KM benzyna ile będzie palić?) i przyjemność z jazdy to niema co porównywać, ale mógłby palić trochę mniej, podobno wersje na pompie (90 i 110KM) są ekonomiczniejsze
7,2
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.6 100KM 74kW
No tutaj to naprawdę równie bywa. W mieście z włączoną klimatyzacją, przy częstym postoju na światłach to spalanie może wynosić nawet ponad 10l/100km. Na trasie spokojnie przy zrównoważonej jeździe można uzyskiwać wyniki na poziomie 6,5 - 8,5 l/100km. Odnośnie cen przeglądów to przy tym silniku naprawdę nie są wysokie - ja robię przegląd co 10 tyś. km (olej i filtry). Wymieniam sam. Odnośnie innych napraw, a właściwie wymian bardziej skomplikowanych elementów mechanicznych to wymiana rozrządu, łożyska czy nawet elementów zawieszenia nie jest jakaś bardzo dobra - w normalnym warsztacie wymiana rozrządu - robocizna ok 200 zł, zawieszenie przód ok. 300-400 zł, łożysko ok. 100 zł)
6,5
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
7,0
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
silnik nawet ekonomiczny biorąc pod uwagę iż jest to wersja z pompowtryskiwaczami mam zmienioną mapę wtrysku na około 160KM, ale brakuje mi 6 biegu. spalanie przy spokojnej jeździe na trasie 6-6,5 l/100km,
8,3
Volkswagen Passat B5
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
auto spala w trasie 7,4l przy spokojnej jezdzie, przy agresywniejszej tak 8,5 na autostradzie przy 150km/h 9,7 l miasto 10-12l zależy. cykl mieszany 8,5 - 10l oczywiście benzynki PB95
5,7
Volkswagen Passat B5
Kombi 2.0 TDI 136KM 100kW
Daje 5 z prostego powodu. Jedziesz jak kapelusznik to spalisz i poniżej 5L, normlana jazada to okolice 6l bardzo dynamiczna to 6,5L. 135KM daje sporo frajdy dla przeciętnego Kowalskiego. Przeglądy i naprawy takie jak inne disle, wg mnie Tanio, porownam do Octavi I - to samo!
9,1
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
jeśli ktoś pisze o paliwożerności swojego Passata 1.8 20V proponuję mu wizytę w autoryzowanym serwisie VW. Nie ma możliwości, żeby maksymalne zużycie było wyższe niż 11 L/100km przy bardzo agresywnej jeździe w mieście (np. Kraków), chyba, że ktoś dosłownie torturuje i zarzyna silnik, jeżdżąc na 2-gim biegu 90km/godz. a opony przełożył z F1 i nie mieszczą się w nadkolach. Nie wierzcie w bajki. Jeśli "fachowcy" stwierdzili, że b. duże zużycie paliwa bo "ten samochód tak ma" - zmieńcie fachowców! Gwarantuję, że ciężko nawet w Krakowie znaleźć kompetentnego mechanika od VW, chociaż każdy uważa się za Boga. VAG - to podstawa o rozmowie związanej z szukaniem usterki. Mało tego, często VAG nie jest użytkowany przez warsztaty umiejętnie! Parametry oznaczane tylko wartościami liczbowymi są b.ważne, a kilkukrotne kasowanie tych samych błędów - też powinno wzbudzić waszą czujność...
Volkswagen Passat B5