Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Octavia I

Podsumowanie 88 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Skoda Octavia I 2.0 115KM 85kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
52,41 zł
29
8,1
48,84 zł
21
Silnik Benzynowy Skoda Octavia I 2.0 115KM 85kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,6
29,95 zł
17
9,7
30,36 zł
21

Lista raportów zużycia paliwa (88)

9,3
Skoda Octavia I
Kombi 2.0 115KM 85kW
7,9
Skoda Octavia I
Kombi 2.0 115KM 85kW
Wyjątkowo ekonomiczny silnik. Jeśli chodzi o awaryjność jednostki, przez ostatnie 2 lata jedyną usterką było rozszczelnienie się cewki zapłonowej.
7,5
Skoda Octavia I
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Średnio około 8,0l/100km tj. dojazdy do pracy 12km do sklepu 800m po mieście itd.. Przy dojazdach do pracy 12km spalanie 7,2l/100km. W trasie 700km z czego 550 autostrada ok 120-130km/h spalanie wyszło 6,5l/100km. Jak na 2.0 benzyna i taki rocznik uważam, że rewelacja. Ocxzywiście klima włączona, chociaż za bardzo różnicy w spalaniu i tak nie widzę.
7,1
Skoda Octavia I
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Skoda to oszczedne auto przy ecko drivingu potrafi spalic od 6 do 7 litra 95PB na 100 km . W lato jest to w granicu 6 a zimą w granict 7 :)
7,9
Skoda Octavia I
Kombi 2.0 115KM 85kW
Super !
11,3
Skoda Octavia I
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Max. 13 uzyskiwane w warszawskich korkach z włączoną klimatyzacją. Minimalne średnie 11 to głównie trasy przy prędkościach 110-120km/h. Minimalne 10 to jakaś bardzo spokojna jazda po drogach krajowych. Instalacja II generacji - z mieszalnikiem i emulatorem lambdy. Na IV generacji spalanie powinno wyjść znacznie lepiej. Silnik umiarkowanie dynamiczny (osiem zaworów ciągnie względnie nisko, ale brakuje mocniejszej góry). Poza paliwem pali również olej - trzeba na to uważać (1L/1000km to nie jest wcale rzadki przypadek). Poza tym - jak to Skoda z początku wieku - wygoda umiarkowana (krótkie siedziska), twarde fotele (po lifcie nieco lepiej), niemiłosierny hałas przy większych prędkościach (właściwie to powyżej 110km/h), tylna kanapa dla DWÓCH dorosłych osób (we trzy jest ciasno) - samochód raczej do miasta i na krótkie trasy (nie to, żebyśmy nie byli nim w Chorwacji, ale komfortowa to podróż nie była :) - za to bagażnik ogromny! We wnętrzu strasznie badziewne podnośniki szyb. Mechanizm wycieraczek wymieniałem dwa razy - woda się po nim leje i w końcu się zaciera, pomimo gumowych osłonek. Zawieszenie za to jest pancerne, dostępne tabuny zamienników wszelkiej maści no i konstrukcja prosta jak budowa parasola. Po latach czasem siadają czujniki (położenia wału, wałka rozrządu, sonda lambda). W innym komentarzu podaję dane dla benzyny.
Dziennik kosztów dla Skoda Octavia I
Średni koszt przejechania 100 km
32,67 zł
6,1
l/100km
8,7
l/100km
10,0
l/100km
Zobacz dzienniki
8,8
Skoda Octavia I
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Max. 12 uzyskiwane w warszawskich korkach z włączoną klimatyzacją. Minimalne średnie 7.7 uzyskane na trasie S8 (Bełchatów - Warszawa) przy prędkościach 110-120km/h. Minimalne 6.8 wieczorny przejazd przez luźne miasto (Okęcie-Piaseczno, zielona fala, część po obwodnicy itp.). Silnik umiarkowanie dynamiczny (osiem zaworów ciągnie względnie nisko, ale brakuje mocniejszej góry). Poza paliwem pali również olej - trzeba na to uważać (1L/1000km to nie jest wcale rzadki przypadek). Poza tym - jak to Skoda z początku wieku - wygoda umiarkowana (krótkie siedziska), twarde fotele (po lifcie nieco lepiej), niemiłosierny hałas przy większych prędkościach (właściwie to powyżej 110km/h), tylna kanapa dla DWÓCH dorosłych osób (we trzy jest ciasno) - samochód raczej do miasta i na krótkie trasy (nie to, żebyśmy nie byli nim w Chorwacji, ale komfortowa to podróż nie była :) - za to bagażnik ogromny! We wnętrzu strasznie badziewne podnośniki szyb. Mechanizm wycieraczek wymieniałem dwa razy - woda się po nim leje i w końcu się zaciera, pomimo gumowych osłonek. Zawieszenie za to jest pancerne, dostępne tabuny zamienników wszelkiej maści no i konstrukcja prosta jak budowa parasola. Po latach czasem siadają czujniki (położenia wału, wałka rozrządu, sonda lambda). W innym komentarzu podaję dane dla lpg.
7,1
Skoda Octavia I
Kombi 2.0 115KM 85kW
Auto dobrze sie prowadzi, jest kofortowe i ciche jak na taki duzy silnik. Jednak nie wszystko jest tak piekne. Po wymianie oleju wydmuchalo uszczelke pod glowica silnika. Plyn poszedl w silnik. Wymiana uszczelki, planowanie głowicy, sruby glowicy, gumki zaworowe, nowy olej i plyn plus robocizna 1500 zl... wymiana zamka drzwi kierowcy bo sie styk uszkodzil w drzwiach i nie zapala sie siatlo po otwarciu 700zl (nie ma zamiennika na rynku) ogolnie pozostale naprawy to zawsze 300zl-400zl takie jak wymiana chlodnicy silnika czy sprezyn amortyzatorow przedniej szyby itp. Auto ogolnie jest swietne pojemne i genialne na trasie. Spalanie jest ok ()
9,7
Skoda Octavia I
Kombi 2.0 115KM 85kW
8,3
Skoda Octavia I
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Skoda Octavia I