Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 II

Podsumowanie 53 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Saab 9-3 II 1.8t 150KM 110kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,4
56,75 zł
1
10,6
64,16 zł
7
9,2
55,82 zł
34
Silnik Benzynowy Saab 9-3 II 1.8t 150KM 110kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,3
41,56 zł
1
10,3
32,09 zł
10

Lista raportów zużycia paliwa (53)

10,9
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Samochód z 170tys. przebiegiem, jazda po mieście przez miesiąc. 10,1 uzyskałem w połowie trasa + miasto. Dodam kolejny raport jeśli coś się zmieni.
8,0
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
potrafi dużo łyknąć, ale przy delikatnym traktowaniu da się żyć
7,2
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
9,8
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Cóż powiedzieć ten samochód nie może być oszczędny, bo tak fajnie jest jak wciska w fotel podczas przyśpieszania. Spalanie głownie w ruchu miejskim na poziomie 10 litrów dla mnie jest zadawalające. W czasie pierwszego miesiąca posiadania i jeżdżenia głownie dla przyjemności wynosiło maksymalnie do 13 litrów. Serwis Saab'a w Polsce jest drogi, bo nikt przy zdrowych zmysłach tam samochodu nie zostawia. Mój samochód serwisuję w dobrym lokalnym warsztacie, w tym samym co Lanos'a.
8,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Pozytywne zaskoczenie. Przy spokojnej jeździe do 120km/h na trasie udaje mi się zejśc do około 7l/100km. W mieście 10 to norma. Średnio 8,5-9l.
8,9
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
8,7
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
9,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Zgodnie z oczekiwaniami. Jak już pisałem nie jest to auto do miasta (jestem z Wrocławia ;-) ) ale myślałem, że będzie gorzej. Przy jeździe po centrum Wrocławia o godzinach szczytu palli ok. 13l/100km. Na trasie ok. Przy agresywnej jeździe 9, przy spokojnej potrafi zejść poniżej 6.
10,8
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Saab mnie pozytywnie zaskoczył (dokładnie spalanie) Z racji tego, że pokonuje miesięcznie ponad 2t km zamontowałem gaz, zaznaczę, że silniki saaba bardzo dobrze znoszą ten typ zasilania. Wcześniej jeździłem Hondą Civic 1,6 105 KM też z gazem tylko z instalacją II generacji i spalała mi na tej samej trasie 2l gazu mniej w saabie trzeba liczyć przy (moim zdaniem normalnej jeździe 12l gazu przy trybie mieszanym.
9,4
Saab 9-3 II
Cabrio 1.8t 150KM 110kW
Z uwagi na sporą masę i turbodoładowanie auta pali prawie tyle samo przy bardzo oszczędnej jeździe, co przy jeżdzie dynamicznej. Ceny przeglądów jak w oplu, części ciut droższe, ale poza tylnymi wahaczami (sieć 2x 550 + m, poza siecią 2x 250 +m) raczej nic nie trzeba wymieniać. Olej przy dynamicznej jeździe - co 15 tys km. Jedna opona 500-600zl, wycieraczki szyby przedniej - 150zł komplet.
Saab 9-3 II