Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 II

Podsumowanie 50 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Saab 9-3 II 1.9 TiD 120KM 88kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,0
42,69 zł
22
6,5
39,52 zł
28

Lista raportów zużycia paliwa (50)

7,6
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TiD 120KM 88kW
Nie wiem jak ludzie moga pisac ,że pali duzo mniej. W moim jest dogrzewanie motoru jak tmp spada poniżej 8 stp wlacza sie automatycznie i ciagnie z baku kolejne to disel parkefilter ,też swoje pociagnie nastepnie klima . Mam Vectora w pelnej wersii przejechalem ponad 117 tys km tym autem . Nie widze zadnego powodu żeby zaniżac lub zawyżac spalanie auto waży 1.5t to musi palić
6,0
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
Jak napisałem przy spokojnej jeździe na trasie da się zejść do 5l/100, jak się przydusi to drastycznie nie wzrasta spalanie, chyba nie da się osiągnąć 8-9l/100 km na trasie bo nawet przy 180/h tyle nie wciągnie. Miasto- zależy od nogi- 6,5-7 litrów latem jest realne przy spokojnej jezdzie. Dużo pali na zimnym silniku ale to jak każdy.Komputer oszukuje trochę ze spalaniem-zaniża-około 0,5 litra na trasie i pewnie koło litra w mieście
6,4
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TiD 120KM 88kW
Auto posiadam od 7 miesięcy. Przy 80-90 km/h na 6 biegu i przy delikatnym nacisku na pedał gazu spala około 4.5l/100km, przy 120 km/h na autostradzie na tempomacie 5,7-6,0 l/100km, przy 150 km/h na tempomacie około 7 l/100km. Trasa Kraków - Koszalin jadąc nieoszczędnie 6,4 l/100km. Miasto to min. 6,5l/100km przy spokojnej jeździe i prawie braku korków do 9 l/100km przy korkach i ostrym ruszaniu od świateł do świateł (raz tylko odnotowałem 9,5 l/100km). Wada tego Saabolota to filtr cząstek stałych, w momencie oczyszczania o 1l/100km więcej spala (jest bezobsługowy). Wskazania komputera pokładowego sprawdzałem parokrotnie tankując pod korek i pierwszy raz spotkałem się z autem które pokazuje faktyczne spalanie.
6,6
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
Samochód posiadam od 9 miesięcy. Spokojnie nie jeżdze bo mnie to nudzi, ogólnie pali bardzo dużo jak dla mnie Passat z silnikiem o 10KM mocniejszy i również z 6-biegową skrzynia pali w trasie o litr mniej i w mieście około 1.5litra mniej. A jezdzac dynamicznie Saabem po mieście cieżko zejsc ponieżej 7.5 litra mowie o samym mieście. Jeżdząc tylko w trasie ale to jak dziadek uzyskałem wynik tez wysoki bo aż 5.2 litra, trasa taka 50 kilometrów to nie trasa odczuwalne zejście spalania jest dopiero wyjeżdzając w trase >100 kilometrów i przy jeździe do 140 mozna uzyskac lepszy wynik ale to też mnie nie zadawala bo spalanie wacha sie w granicy 5.6-6.0. Jak dla mnie to spalanie tragedia może tylko mi tyle pali ale to za dużo a w ostrej jeździe to na 7 litrach nawet po trasie 100 kilometrów nie przejade, porównując z Passatem to SMOK. Saab lubi dużo wypić ale do samochodu oprócz spalanie zastrzeżeń nie mam swietnie sie prowadzi w zakrętach jak i na prostej komfort jazdy satysfakcjonujący i niskie ceny a nawet bardzo niskie serwisowania pojazdu oczywiscie nie w ASO.
5,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
5,8
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
6,0
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TiD 120KM 88kW
Zużycie paliwa niewielkie...jednak części dość drogie jeśli chodzi o oryginały saaba...silnik fiata więc jego eksploatacja w normalnym koszcie...
6,2
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TiD 120KM 88kW
Jazda głównie po długiej trasie w miarę oszczędnie plus autostrady 140 km/h na tempomacie. Samochód w miarę oszczędny jak na wygodę i szybkość jazdy
6,9
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TiD 120KM 88kW
Zapomniałem dodać, że na przestrzeni 7-8 tankowań do pełna porównałem spalanie ze wskazaniem komputera. Komputer zaniża spalanie o 0,3-0,4 l. Jeśli jest więcej niż 1/4-1/3 baku, o ponad 10% zawyża wskazanie dystansu, który można pokonać na pozostałym w baku paliwie. Niedoskonałości elektroniki, do których można się przyzwyczaić. Oprócz tego i zbyt łatwo przesuwającego się podłokietnika auto nie ma wad :)
7,0
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
Jak na 1,6t nie jest źle. W trasie można bez problemu zejść poniżej 5,5 l, szczególnie z pomocą tempomatu, nawet z włączoną klimą, ale w mieście (Kraków) poniżej 8 l nie ma szans. Dynamiczna jazda po mieście = 9 l. Przez pół roku i 7000 km (auto kupione w Belgii z przebiegiem 240 tys. km) żadnej usterki, więc nawet przy cenie 5,80 zł/l ON można te 9 l jakoś przeboleć.
Saab 9-3 II