Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 II

Podsumowanie 20 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Saab 9-3 II 1.8 122KM 90kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
51,07 zł
5
8,9
53,84 zł
11
Silnik Benzynowy Saab 9-3 II 1.8 122KM 90kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,3
32,19 zł
1
9,3
29,17 zł
3

Lista raportów zużycia paliwa (20)

11,6
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8 122KM 90kW
8,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8 122KM 90kW
,
7,8
Saab 9-3 II
SportKombi 1.8 122KM 90kW
w szwecji
9,8
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8 122KM 90kW
Bardzo fajne spalanie jak na masę i moc samochodu. Nawet jak ma się ciężką nogę to człowiek nie spogląda ze smutkiem w portfel dochodząc do wniosku że źle zrobił kupując takie auto. Daje wielką satysfakcję z jazdy!
9,3
Saab 9-3 II
SportKombi 1.8 122KM 90kW
To co drogie w SAAB-ie w tej wersji jest z Opla. Wymiana rozrządu 450zł (zaskoczenie in+) Klocki hamulcowe droższe niż do Opla, ale tarcze to większa pizza. Części karoseryjnych pęłno (po anglikach).Mimo , że to auto premium, koszty utrzymania są podobne do innych aut tej wielkości.
9,2
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8 122KM 90kW
7,7
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8 122KM 90kW
PB 7.1 - trasa przy prędkości ok. 100km/h 7.6 - średnie przy stosunku 30% miasto, 70% trasa 8.3 - miasto LPG 8.7-9.8 - średnie 30% / 70% Spalanie podane przy normalnej (nie anemicznej) jeździe i niezaładowanym aucie. Jak się przyciśnie gaz potrafi wypić sporo więcej. Ten silnik jest trochę za słaby do wagi auta ale pozwala normalnie się poruszać za to części są tanie i spalanie na ludzkim poziomie. Obecnie z instalacją Landi Renzo Omegas wynik 9.1 to moim zdaniem bardzo przyzwoicie.
9,0
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8 122KM 90kW
ilość litrów gazu/100km zbliżona do ilości paliwa ( o 1-2 litry więcej)
8,9
Saab 9-3 II
SportKombi 1.8 122KM 90kW
Stary, słaby silnik który dużo pali. Serwis Saab-a to meritum niekompetencji i drożyzny. Ale w sumie to Opel Vectra, więc można też taniej serwisować.
8,6
Saab 9-3 II
SportKombi 1.8 122KM 90kW
Warszawskie korki + szybsze przejazdy siekierkami lub łazienkowską ok. 10.3/100km. Nie jest to wybitnie mało, ale w niedługim czasie zamierzam założyć sekwencje LPG(ten silnik idealnie się pod to nadaje) i wtedy nawet jak będzie 12l gazu to i tak lepiej niż dobrze. Trasa jeszcze nie wiem - ale domyślam się, że mniej jak 8l nie będzie... Ubezpieczenie tańsze niż za Corolle
Saab 9-3 II