Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 I

Podsumowanie 141 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Mazda 6 I 1.8 MZR 120KM 88kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
51,52 zł
49
8,9
53,59 zł
31
8,0
48,32 zł
42
Silnik Benzynowy Mazda 6 I 1.8 MZR 120KM 88kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,3
29,17 zł
9
9,3
29,06 zł
7
9,5
29,79 zł
3

Lista raportów zużycia paliwa (141)

8,3
Mazda 6 I
Sedan 1.8 MZR 120KM 88kW
6,9
Mazda 6 I
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
Ceny części zamiennych raczej w normie. Poza tym nigdy nie szukałem tanich zamienników, a zawsze starałem się pakować to co najlepsze i nie miałem powodów do narzekania na ceny. Jeśli chodzi o zużycie paliwa to bajka. Po ok. 40.000km średnie spalanie wyszło ok. 7,07 l/100km (zawsze tankowane do pełna, przez co statystyka jest bardzo dokładna)
9,3
Mazda 6 I
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
10,4
Mazda 6 I
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
9,7
Mazda 6 I
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
Gazu pali 10l (w cyklu mieszanym), na taki dosyć duży samochód nie jest żle.
11,0
Mazda 6 I
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
Spalanie podane dla LPG. Auto na instalację gazu BRC z lubryfikacją za 3400 zł i działa świetnie już 20 tyś km. Auto bardzo szybko się nagrzewa więc instalacja była świetną decyzją - na rozgrzanie bierze 0,5 l. lato do max 1,5 l. Pb zima na 100 km. Spalanie dobre jak na tak duże auto. Mieszkam w trójmieście jazda głównie po mieście i obwodnicy - z reguły do 150 km/h nie więcej, choć i 200 km/h idzie. Średnie minimalne 8,8 Pb komputer / 10 LPG trasa 800 km Gdynia - Zakopane - głównie ekspresowe i autostrady 140 do 150 km/h tempomat non stop. Średnio z jazdy miejskiej - może mało ekonomiczna ale też nie od świateł do świateł z piskiem opon - wychodzi 10 - 11 Pb komputer / 12 - 13 LPG. Uważam to za bardzo dobry wynik. minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe pewnie byłoby dużo niższe ale nigdy nie próbowałem :)
9,5
Mazda 6 I
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
Auto na instalację gazu BRC z lubryfikacją za 3400 zł i działa świetnie już 20 tyś km. Auto bardzo szybko się nagrzewa więc instalacja była świetną decyzją - na rozgrzanie bierze 0,5 l. lato do max 1,5 l. Pb zima na 100 km. Spalanie dobre jak na tak duże auto. Mieszkam w trójmieście jazda głównie po mieście i obwodnicy - z reguły do 150 km/h nie więcej, choć i 200 km/h idzie. Średnie minimalne 8,8 Pb komputer / 10 LPG trasa 800 km Gdynia - Zakopane - głównie ekspresowe i autostrady 140 do 150 km/h tempomat non stop. Średnio z jazdy miejskiej - może mało ekonomiczna ale też nie od świateł do świateł z piskiem opon - wychodzi 10 - 11 Pb komputer / 12 - 13 LPG. Uważam to za bardzo dobry wynik. Z innych wydatków w normie : Wahacz dolny przedni 270 zł , komplet na 4 koła tarcz i klocków za niecałe 500 zł udało mi się znaleźć - nie wszystkie trzeba wymienić ale nie chce mi się na pół roku bawić drugi raz, łożysko 150 zł, element układu wydechowego 220 zł. Tyle trzeba było zrobić w aucie sprowadzonym z Danii z przebiegiem 190 tyś km. w trakcie rocznej eksploatacji przez 20 tyś km Do tego doliczyć trzeba lakiernika i konserwację podwozia cena zależna od warsztatu. Na aucie nigdy nie oszczędzam co trzeba wymieniać to wymieniam i uważam że ceny są dobre
10,8
Mazda 6 I
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
Mazda lubi obroty, silnik osiąga swoją moc od 3.5tys.obr. co niestety przekłada się na spalanie. W trasie o ekonomicznej jeździe można mówić do 120-130km/h, powyżej już powoli wir w baku.
9,5
Mazda 6 I
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
8,6
Mazda 6 I
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
No i tutaj czas na największą wadę - jak na swoją pojemność moim zdaniem duże spalanie - średnio 9l/100. Do ekonomicznych niestety nie należy. Części bardzo tanie - tańsze niż do podobnych aut z takich roczników.
Mazda 6 I