Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen C5 I

Podsumowanie 35 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Citroen C5 I 2.0 HPi 140KM 103kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,6
51,88 zł
15
8,1
48,80 zł
19
Silnik Benzynowy Citroen C5 I 2.0 HPi 140KM 103kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
26,56 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (35)

7,9
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HPi 140KM 103kW
6,7
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HPi 140KM 103kW
7,7
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
7,9
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HPi 140KM 103kW
Moim samochodem jest Citroen C5 MkI 2.0i 16V HPi 103kW/140KM z 2002r, w wersji Exclusive. Jest to silnik z bezpośrednim wtryskiem benzyny, który charakteryzuje się najniższym spalaniem, z całej palety silników benzynowych, dostępnych w Citroenie C5 I generacji, oraz niezłymi osiągami. Pod względem osiągów, ustępuje jedynie motorowi V6/24V, który za to pochłania min. 13,9l/100km(manual) po mieście, a w automacie nawet 14,5l/100km(nadal min. w cyklu miejskim). Silnik HPi przystosowany jest do poruszania się zarówno na Pb98 jak i na Pb95. Dane zużycia paliwa, podane przez producenta, w zupełności nie odbiegają od realnego stanu spalania. Zakładanie instalacji gazu LPG do tego modelu, nie ma najmniejszego sensu. Reasumując: Spalanie w ruchu miejskim: 10,3l Spalanie w ruchu pozamiejskim: 6,0l Całkowite zużycie: 7,5l Emisja CO2: 177g/km Jestem ogromnie zadowolony z mojego wyboru. Jest to auto z silniczkiem, który jeszcze nigdy mnie nie zawiódł(a zrobiłem nim już ponad 100´000km). Polecam.
6,7
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
7,1
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
8,1
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
7,1
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
8,1
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
Moim samochodem jest Citroen C5 MkI Break 2.0i 16V HPi 103kW/140KM z 2002r, w wersji Exclusive. Jest to silnik z bezpośrednim wtryskiem benzyny, który charakteryzuje się najniższym spalaniem, z całej palety silników benzynowych, dostępnych w Citroenie C5 I generacji, oraz niezłymi osiągami. Pod względem osiągów, ustępuje jedynie motorowi V6/24V, który za to pochłania min. 13,8l/100km(manual) po mieście, a w automacie nawet 14,8l/100km(nadal min. w cyklu miejskim). Silnik HPi przystosowany jest do poruszania się zarówno na Pb98 jak i na Pb95. Dane zużycia paliwa, podane przez producenta, w zupełności nie odbiegają od realnego stanu spalania. Zakładanie instalacji gazu LPG do tego modelu, nie ma najmniejszego sensu. Reasumując: Spalanie w ruchu miejskim: 10,4l Spalanie w ruchu pozamiejskim: 6,2l Całkowite zużycie: 7,7l Emisja CO2: 185g/km Jestem ogromnie zadowolony z mojego wyboru. Jest to auto z silniczkiem, który jeszcze nigdy mnie nie zawiódł(a zrobiłem nim już ponad 100´000km). Polecam.
8,5
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HPi 140KM 103kW
Citroen C5 I